25 april 2018 beoordeeld

Wij hadden een vroege vlucht dus bij aankomst 2 uurtjes wachten voor de bungalow klaar was. Er is een kofferruimte waar je de bagage kan plaatsen en eventueel via een ketting vast kan zetten.
De bungalows zijn vrij modern en er zit een nette leuk weg te werken keuken in.
In de woonkamer een L vormige zitbank, deze zit zacht maar dat is persoonlijk. Verder een moderne grote TV.
De bedden waren voor ons prettig stevig, wel schuiven de 2 1 persoonsbedden gemakkelijk uit elkaar, verder in de slaapkamer een redelijk grote kluis en voor ons ruim voldoende opberg ruimte voor kleding.
De badkamer heeft een ruime inloop douche met een harde waterstraal, wij hebben geen problemen gehad dat het warme water op was.
Op het terras helaas kuipstoeltjes.
Het zwembad en zonneterras zag er goed uit en er waren in april ruim voldoende bedjes, er zit bij het terras een bar waar je ook een snack kan halen.
Wij hadden alleen ontbijt erbij, dit was op zich goed en aardig uitgebreid, kijk de eerste keer wel even goed rond want het eten staat verspreid over het restaurant. Eten en drinken blijft persoonlijk, wij vonden het jammer dat er relatief weinig bruin brood was waardoor wij nog wel eens misgrepen maar er was verder genoeg keus. Het is lekker dat je ook buiten in het zonnetje kunt ontbijten.
De ligging is voor ons perfect, lekker uit de drukte en toch binnen korte afstand (10 min.) al horecagelegenheden, winkeltjes en het strand. Voor het drukkere gedeelte moet je toch wel zo’n 30 min. doorstappen. Naar de haven hebben wij niet gelopen maar ik schat in dat dit wel zo’n 60 min. Lopen is. Bussen zijn goedkoop en gaan vrij regelmatig dus wil je niet of minder lopen dan kan je die altijd nog pakken.

Wij hebben het hier een week goed naar het zin gehad.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
30 maart 2018 beoordeeld

In een van de twee aan twee geschakelde bungalows is het goed toeven. Het is allemaal laagbouw. De bungalows zijn rustig gesitueerd in een parkachtige omgeving en goed geïsoleerd. Het meubilair is eenvoudig maar voldoet. De TV levert voldoende programma's maar uitgerekend BVN en BBC World bleken niet te werken.
Het WiFi signaal is van een prima sterkte maar levert een unsecure verbinding waardoor nogal wat websites niet goed of niet werken. Ook het verbinden via Facebook (wie durft dat nog tegenwoordig of email) geeft daardoor veel foutmeldingen. Kortom daaraan hebben wij niet veel gehad. Dit vind ik het enige échte verbeterpunt.
Badkamer prima in orde met een inloopdouche en prima warm water. Het slaapcomfort is in de eenpersoons boxsprings, prima in orde. Heel goede schoonmaakservice.

Het ontbijt is dik in orde; voldoende variatie en er wordt goed aangevuld. Het dinerbuffet bestaat uit soep van de dag, een grote variëteit aan salades, vlees of vis en niet te vergeten het toetjesbuffet. Voor een prijs van € 17,- p.p.p.d. ben je goedkoper uit met het ter plekke betalen dan wanneer je bij sommige georganiseerde reizen halfpension boekt . Drankjes zijn zeer betaalbaar en dat geldt eveneens voor de snacks aan de poolbar.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
28 maart 2018 beoordeeld

Nog een suggestie is het meubilair buiten wat meer uit te breiden met wat meer comfortabel (lig)meubilair. Ook de instructie voor het gebruik van de airco/verwarming mag worden verbeterd.
Het kleine keukentje is voldoende voor eenvoudige maaltijden. Prima ruime koelkast. Bovendien kun je bij goed weer barbecuen op de barbecue op het terras.
Heel goede schoonmaakservice.
Parkeren doe je buiten het terrein in een rustige straat.

Kamertip: Als je van rust houdt zonder veel passanten langs je bungalow kies dan een bungalow ver verwijderd van receptie.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
7 maart 2018 beoordeeld

Hyde Park Lane voldoet aan alle verwachtingen, met name wat betreft prijs/kwaliteit verhouding. Erg leuke bungalows, voldoende ingericht, prima badkamer, super goede wifi ontvangst, voldoende privacy. Schoonmaak is top, dagelijks schone handdoeken en elke 3 dagen worden bedden verschoond. Bedden overigens perfect. Zwem facilteiten (2 zwembaden) ruim voldoende. Rustig gelegen accomodatie, mooie tuinen. Afstand naar boulevard ca 20 minuten. Is goed te lopen. Vriendelijk personeel. Ontbijt is uitstekend; meermaals buiten bij het zwembad ontbeten, super!! Wij hebben niet gedineerd, enig minpunt was het ongezellige restaurant, geen sfeer, jammer.
Verder alles ok!!! Zonder meer voor herhaling vatbaar!!

Verbleef: maart 2018
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige kamer op het 1e verdiep (appartement).Goede verwarming, vernieuwd en zeer netjes. Dagelijks poetsbeurt en voldoende verse handdoeken. Mooie flatscreen soms wispelturig internet. Bij aankomst fruit, oploskoffie en water aanwezig. Echt een aanrader.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie