TripAdvisor

vanaf US$ 45,41
vanaf US$ 96,50
vanaf US$ 45,41
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Park is een grote aanbeveling. Kan ik iedereen aanraden. Tip neem een zwembroek mee. Park heeft ook een twee super mooie glijbanen. Met kinderen is dit super leuk

Datum van activiteit: september 2019
ranchotexas, Director Comercial van Rancho Texas Lanzarote Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Bedankt ! Thank you for the 5* and this nice comment !

We are glad that you had a good day out in our park, and that you enjoyed also the pool area and the slides !

Hope to see you soon in sunny Lanzarote !

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Wegens een bewolkte dag samen met mijn vriend naar Ranchos Texas geweest.
Leuk park! Veel shows.
Park is niet heel groot, maar wel prima om je een aantal uur te vermaken.
Je kunt met verschillende dieren op de foto, tegen betaling uiteraard.

Datum van activiteit: september 2019
ranchotexas, Director Comercial van Rancho Texas Lanzarote Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt ! Thank you for your nice comment and 5* rating !

To visit the park you need more or less 4 hours. It is not a huge park but you have a lot of things to see, animals (white tigers, american bison, crocodiles, farm animals...), exhibitions (dolphins, sea lions, parrots and eagles) and time to enjoy the pool area.

We are happy that you had a good day out in the park.

Hope to see you again in Lanzarote,

Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuke combi van dierenpark en waterpark. Erg leuke shows (vogelshow, papagaaienshow, zeeleeuwenshow, roofvogelshow). Door het compacte park ben je snel van de ene show, naar de andere. Hierdoor voldoende tijd om na de dierentuin heerlijk af te koelen in 1 vd zwembaden. Tip; neem een taxi! Kost niks en je bent een stuk vrijer als de gratis bus. Taxi kost ongeveer 4 euro vanuit Puerto del Carmen.

Datum van activiteit: augustus 2019
ranchotexas, Director Comercial van Rancho Texas Lanzarote Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Bedankt ! Thank you very much for your nice comment and 5* !

We are glad that you had a good day in our park, and that you all enjoyed the shows, the animals and the pool area.

Hope to see you soon again,

Beoordeeld op 28 juli 2019

We hebben ons hier heerlijk een dag vermaakt. Ondanks de slechte ervaringen op google, gaven we Rancho Texas het voordeel van de twijfel en maar goed dat we dit gedaan hebben. Veel mensen klagen over de prijs, maar ze onderhouden hier dieren die niet zo alledaags zijn. We hebben dieren gezien waarvan we niet wisten dat ze bestonden. Hun verblijven waren groot genoeg en ze zagen er goed uit. De dolfijnenshows zijn kort en het is eenvoudig, maar men moet zich beseffen dat het om dieren gaat en dat het geen circusdieren zijn. De dolfijnen worden onderhouden in samenwerking met een stichting die zich inzet voor het welzijn van de dolfijnen rondom het eiland. De verzorgster vertelde ons dat de dolfijnen overdag in de showbassin zwemmen, maar dat ze na afloop naar een soort resort gaan dat enorm groot is. Je kunt met de dolfijnen op de foto. Ook dit gebeurt op een vriendelijke manier. Van tevoren worden de handen van de mensen ontsmet en ga je met de dolfijn op de foto. De dolfijn die zin heeft om te komen, komt en zodra de dolfijn geen zin meer heeft, mag de dolfijn weg en zullen de mensen simpelweg even moeten wachten voordat een nieuwe dolfijn zin heeft om te komen.

Ook de zeeleeuwen en zeehonden zijn er goed op hun plek. In tegenstelling tot veel andere plekken, neemt dit park de gelegenheid om de mensen iets uit te leggen over de dieren, iets wat ik op mindere schaal terugzie bij andere parken. Ook word er hier aandacht besteed aan de problemen die de mensen veroorzaken in de zee, iets waar ik veel waardering voor heb.

Het park beschikt over een leuk zwembad waar je je prima langere tijd kan vermaken.

De prijs van de foto is uiteindelijk vrij duur, maar de opbrengst gaat naar de stichting die de dolfijnen rondom het eiland beschermt.

Kortom: het park pakt het op een andere wijze aan dan andere parken, maar hierdoor is het elke cent waard.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuk park. Wel wat klein. Maar de shows zijn leuk. De kinderen vonden het super. Wel wat klein om een ganse dag te vullen.

Datum van activiteit: juli 2019
ranchotexas, Director Comercial van Rancho Texas Lanzarote Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dankjewel ! Thank you for this nice comment !

We are glad that you had a good day in our park. People spend normally around 4-5 hours to see all the animals and the exhibitions, and also enjoy the pool area.

Hope to see you in sunny Lanzarote,