“Wat een verademing; kwaliteit boven kwantiteit”
Beoordeling van La Carmencita del Puerto

La Carmencita del Puerto
Geclassificeerd als nr. 2 van 402 Restaurants in Puerto del Carmen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aantal dagen in restaurants te hebben gegeten waar vaak de kwantiteit boven de kwaliteit lijkt te gaan waren we enorm verrukt met dit restaurant;
Een beperkt aantal tafels en een overzichtelijke menukaart. Een enthousiaste en hartelijke ontvangst, waarna we enthousiast geadviseerd werden over de verschillende keuzes.
De hoeveelheden waren (eindelijk!) normaal en de smaak was subliem! Zalig gegeten; met veel smaak, voldaan qua hoeveelheid, kwaliteit en service! Hee gezellig, wat een cadeau om hier te eten! En wat een verademing! Hier komen we zeker terug!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ietwat verscholen tussen het Britse geweld (de restaurantjes) ligt dit geweldige restaurant. Ik zag de recensies op Tripadvisor en las dat je eigenlijk wel zal moeten reserveren wil je hier gaan eten. Ik stuurde snel een berichtje op Facebook een kreeg van de eigenaresse al direct het antwoord dat ze nog wel een plaatsje had. Eenmaal aangekomen kreeg je al gelijk een warm welkom. Ze vertelde wat ons te wachten stond. We kozen een fles rosé uit Lanzarote: Vulcano Rosada. Houd je van rosé? Dit is een dikke tip. Het eten was echt heerlijk! De eigenaresse vertelde bij elk gerechtje wat het was en hield net als ons ook van een grapje. Op de kaart staat voor ieder wat wils. Aparte combi’s, maar eenmaal geproefd denk je: wauw. We konden na afloop de fles wijn, die wij tijdens het eten hebben gedronken, ook bij haar kopen. ‘Do you want it chilled or as it is?’, vroeg ze. We namen hem mee voor thuis. We kregen van haar nog een bon voor een wijnproeverij op een wijngaard in de buurt. Deze gaan we van de week doen. Waarschijnlijk komen we hier op de laatste dag nog een keer terug.

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest met z'n tweeën, het eten is goed en niet te duur. Onze favoriet was de coronation chicken. Ook het dessert was heerlijk

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten bij dit tapas restaurant! Eigenaar, althans dat vermoeden we, was een leuke, spontane gastvrouw met passie voor haar werk. Maakte aan elke tafel een praatje en ze had een goede uitleg over de menukaart. Eten is gewoon goed en lekker, de sangria is een tip! Tip: reserveer een tafel als je hier wilt komen eten. Ze hebben maar 11 tafels en met regelmaat werden er mensen toch weggestuurd omdat het vol zat. Wij gaan nog een keer terug!

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant, naast alle restaurants die zich richten op de Engelse smaak, serveren ze hier heerlijke Spaanse tapas voor een hele goede prijs. Ook glutenvrij eten is hier geen enkel probleem. De eigenaresse die er ook rondloopt in de bediening, wist meteen wat je wel en niet kan eten. Van heel de kaart zijn er maar 3 gerechten die je niet mag. Alle tapas die op toast is kan glutenvrij gemaakt worden. Echt een aanrader om in puerto del Carmen te bezoeken!

Reizigers die La Carmencita del Puerto bekeken, bekeken ook

In La Carmencita del Puerto geweest? Deel je ervaringen!