“Prima kaart met fantastische gerechten”
Beoordeling van Ristorante Stella d'Italia

Ristorante Stella d'Italia
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in San Mamete Valsolda
4 weken geleden beoordeeld

We hebben in het Restaurant van Stella Italia het diner gebruikt. Dit was een heerlijke ervaring met prima verse producten die smaakvol werden opgediend. Prima prijs/prestatie!

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt vrij eenvoudig. Messen zeer bot.
Diner zeer smaakvol. Behoorlijk prijzig, vooral de wijnen. Zeer vriendelijk en overvloedig personeel.

Datum van bezoek: augustus 2018
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was aanwezig om ons op een snikhete dag te ontvangen. Kamers met airco, een zwembad, fruit en gekoelde drankjes die ons door een bijzonder vriendelijke gastvrouw werden aangeboden. Het ontbijt was goed en de afstand naar de ferry klein. Wij hadden 3 slaapkamers met 2 badkamers voor 5 personen. Wat een luxe.

Datum van bezoek: juli 2017
Smamete, Proprietario van Ristorante Stella d'Italia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

The review doesn't belong to our hotel/restaurant.

We are NOT a B&B
We do not have a swimming pool
We do not offer fruit to our guests
We only have rooms with ensuite bathrooms
We do not have any apartments
The are no ferries in the premises

Please remove it as it doesn't reflect our hotel

19 juli 2017 beoordeeld

Na een rit van 1000km (vanaf Utrecht) is het heerlijk de vakantie te beginnen in Italiaanse sferen. Heerlijk hotel, maar ook een heerlijk restaurant. Als het weer het toelaat lekker op het terras aan het meer. Veel locale specialiteiten, maar ook makkelijke pasta's voor kleinere kids. De obers (lijken allemaal Massimo te heten) serveren aan tafel uit. Italiaans (dus niet Zwitsers) geprijsd: voor ons een heerlijke start van de vakantie op doorreis (al zou je er ook makkelijk meer dagen kunnen blijven)

Datum van bezoek: juli 2017
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een toplocatie, zalig onder de bomen op het terras. Pasta met garnalen, tempura en chocolade mousse. Leuk personeel en gezellige mensen. Aanrader!!!

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Ristorante Stella d'Italia bekeken, bekeken ook

San Mamete Valsolda, Province of Como

Cima, Province of Como
Valsolda, Province of Como

In Ristorante Stella d'Italia geweest? Deel je ervaringen!