Beoordeeld op 8 november 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt direct aan het meer en heeft een prachtige tuin, waar je romantisch kunt dineren of ontbijten bij mooi weer. Er is ook een steiger met ligbedden, ideaal om een dagje te zwemmen. Handdoeken zijn verkrijgbaar in het hotel tegen betaling. Het hotel is knus en gezellig, de kamers zijn nieuw gerenoveerd en hebben uitzicht op het meer. We hadden een groot balkon met stoeltjes. Kamer is netjes ingericht en is schoon. Het restaurant is open voor lunch en diner en serveert prima Italiaans eten. Ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel is erg vriendelijk en maakt graag een praatje. Parkeren kan in de nabij gelegen garage. Het enige wat jammer was, was dat we maar 1 nacht konden verblijven!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zonder meer een overheerlijk oort om een weekje te verblijven.. Dat vinden velen met mij! Dus hier een aantal zaken die aandacht vragen ter verbetering:
- internetverbinding zeer onstabiel. Steeds opnieuw inloggen noodzakelijk.
- gebakken ei bij ontbijt vergt bijbetaling! Geen tomaat of komkommer
- balkons repareren
- zonnebedden niet comfortabel en zeer onhandig bij te stellen
- parasols aan de kleine kant allemaal
stuk. Slechts 1 stand.
- vloerbedekking naar slaapkamers echt gedateerd. Wanden hebben verf nodig.
- kussens bedden vrij hard.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier per boot gaan lunchen.
Het eas geweldig lekker gegeten, wij hebben tonijn en meloen met ham gehad.
Lekkere fles chardonnay en een heerlijk nagerecht.
Zeker een aanrader.
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018 via mobiele applicatie

Prachtig en romantisch hotel met het mooiste uitzicht over het meer van Lugano. Alle kamers hebben een balkon met uitzicht op het meer. Er is een dek waarop je kan zonnen en een zwemtrap. 's avonds buiten dineren onder de jasmijn en roze rozenpergola Keuken is goed, voorafje van tempura is heerlijk en groot genoeg voor zijn tweeën. Onze kamer had een prachtige nieuwe badkamer en was fris geverfd. wij komen heel graag terug!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Wat een overheerlijk charmant hotelletje aan het idyllische Luganomeer. Je kan je ogen niet geloven, zo mooi en prettig om te verblijven. Wij hadden een heel ruime kamer met bemeubeld terras op de derde verdieping met een fantastisch uitzicht op het meer. De bedden zijn aan de harde kant.Wifi voldeed meestal, airco ook en de badkamer had alles wat wij nodig hadden. In de tuin zijn veel mooie plekjes waar je kan eten drinken, luieren of zonnen. En overal dat wondermooie uitzicht. Het ontbijt was kakelvers, eerder beperkt maar toch volledig. De keuken is heel goed. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Enige opmerking: er is achterstallig onderhoud. Wat verf, nieuwe stoffering en vloerbedekking in de kamers en het is top. Maar verander a.u.b. NIETS waardoor het hotel aan charme zou inboeten. Het is perfect.

Kamertip: Tweede of derde verdieping is best voor een nog fantastischer uitzicht.
Datum van verblijf: september 2017