“lekker eten in Zevenaar”
Beoordeling van Eet-Lokaal

Eet-Lokaal
Geclassificeerd als nr. 1 van 35 Restaurants in Zevenaar
Keukens: Nederlands
Beschrijving: dagverse seizoenproducten grotendeels van biologisch en van eigen Landgoed - Huis Sevenaer-. dagelijks wisselende beperkte kaart met eigen gemaakt gebak, lunch, diner. lokale producten, duurzaam, verrassend.
4 weken geleden beoordeeld

Goede prijs kwaliteit relatie , leuke locatie , goede bediening, knusse binnenhof tuin , interessante kamers binnen huis

Datum van bezoek: oktober 2018

10 september 2019 beoordeeld

Bijzonder sfeervolle locatie. Passie voor het vak. Bij mooi weer is de prachtige binnentuin een aanrader. Attente bediening en heerlijke keuken met streekgerechten,Echt een aanrader. Gezellig met zn tweeen of met grote groepen, niets is ze teveel.

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

We komen al jaren in Zevenaar, maar de plek waar het Eet-Lokaal is gevestigd, waren wij nog niet bekend mee. Gevonden via Trip-advisor. Een prachtig oud gerenoveerd pand. Hoge kamers, apart ingericht.
Het welkom is hartelijk bij het Eet-Lokaal en je krijgt uitgebreid uitleg over de gerechten op de kaart en hoe men de gerechten samenstelt. Interessante van het Eet-Lokaal is dat men gebruikt maakt van meer als 30 verschillende leveranciers in en rond Zevenaar. De kaart wisselt dan ook frequent al naar gelang het seizoen waarin we leven.
Wij hebben gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu. Als het voorgerecht op tafel wordt gezet, dan is de eerste gedachte dat het weinig is omdat er heel veel kleine gerechtjes worden geserveerd. Maar als je eenmaal aan het eten bent, dan merk je pas dat je maag prima gevuld wordt. Hetzelfde geldt voor het hoofdgerecht en het nagerecht. En alle gangen hebben ons prima gesmaakt!
Het Eet-Lokaal kent diverse kamers waar je kunt eten en drinken, bijzonder geschikt voor zakelijke bijeenkomsten of vergaderingen. Ook heeft het Eet-Lokaal een groot terras aan de achterzijde van het gebouw waar je prima kunt vertoeven.
Wat ons betreft een prima aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch was heerlijk, echt genoten op het sfeervolle binnenterras van de heerlijke streek
produkten, verzorgd door personeel met liefde voor hun vak.
Even rond mogen kijken in het sfeervolle gebouw, waar van allerlei feest, eet en drink activiteiten mogelijk zijn.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld

Een paar weken geleden op woensdag avond 26 Juni met een vriend gaan eten bij Eet-Lokaal, Het eten en de bediening was weer erg uitstekend. We hebben de 3-Gangen Eet-Totaal menu gegeten met een lekkere spaanse sauvignon blanc. Bedankt Hertzog, Linda en Pablo.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Eet-Lokaal bekeken, bekeken ook

Zevenaar, Gelderland

In Eet-Lokaal geweest? Deel je ervaringen!