Beoordeeld op 26 mei 2018

Vriendelijke ontvangst door het personeel. Eerlijke antwoorden ze vertellen je geen nonsens. Ook het diner en ontbijt waren prima verzorgd. De ligging is wat minder omdat de locatie vlak langs een drukke verkeersweg ligt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Claudia W, General Manager van Campanile Hotel Arnhem Zevenaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Bedankt voor uw beoordeling! Ons hotel wordt juist vanwege onze ligging zo goed geboekt...Hopelijk heeft u wel kunnen genieten van de geweldige omgeving?

Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

De kamer viel bij binnenkomst erg tegen. Meer als een bed en een bureau was het niet. Wel een redelijke badkamer. Aan een kant kun je net in en uit het bed stappen. Voor twee personen een veel te kleine kamer. Maar als je geen hogen eisen stelt kan het ermee door. Het restaurant daarentegen is wel in orde. Het personeel niet vakkundig maar doen hun uiterste best om het naar je zin te maken.

Datum van verblijf: mei 2018

Hartelijk bedankt Corne,
De online foto's van ons hotel geven precies de realiteit weer, het spijt me dat we niet aan uw verwachting hebben voldaan.
Uw complimenten heb ik doorgegeven aan onze stagiare, al doende leert men is onze overtuiging!
Graag tot ziens en een fijne dag!

Beoordeeld op 29 april 2018

Kom sinds 2013 regelmatig overnachten. In 2018 is de prijs plots gestegen, weliswaar late boeking, tot 91.5€ daar waar het voordien een stuk lager lag. Dit jaar is er plots geen vaste prijs te bekomen als bedrijf door te weinig afname daar er toch voor minsten bijna 20 dagen worden genomen net als voorgaande jaren. Het hotel volgt de trend, enkel aan de service (en die is goed) en aan de kamers (afwerking) is helemaal niets veranderd. De prijs rechtvaardigt de kamer afwerking niet, dit is bij de omliggende hotels beter.

Kamertip: Als de prijzen rond de 90€ blijven hoort de afwerking van de kamers stukken beter te zijn. Meubiliar en afwerking badkamer kan beter
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Claudia W, General Manager van Campanile Hotel Arnhem Zevenaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Beste Tim,

Hartelijk bedankt dat u wederom voor ons hotel gekozen heeft voor uw overnachting.
Jammer dat u schrijft dat onze tarieven hoger zijn dan anders; u heeft onze laatste kamer geboekt tegen een tarief waarmee we nog steeds goedkoper zijn dan de omliggende hotels?
Vanaf minimaal 20 overnachtingen zijn er inderdaad corporate tarieven beschikbaar, en zoals we met u hebben besproken komt u daar helaas niet aan. Mocht dat aantal gewijzigd zijn, dan maken we graag een passende aanbieding. Is dat niet het geval; tot 3 dagen voor aankomst kunt u, op basis van beschikbaarheid, al een overnachting inclusief ontbijt boeken met hoge korting.
We zijn blij dat u onze service nog steeds waardeert en hopen u spoedig weer te mogen begroeten!

Claudia W
GM

Beoordeeld op 18 februari 2018

Wij hebben hier overnacht met een gift-for-you kadobon, en de prijs-kwaliteit was redelijk. Het is meer een hotel voor op doorreis. De kamer is klein maar wel schoon. Het hotel ligt aan de snelweg. Wij hadden een kamer aan de achterkant waar we geen overlast hadden van de snelweg. Ontbijt was prima, veel keus.

Datum van verblijf: februari 2018
Claudia W, General Manager van Campanile Hotel Arnhem Zevenaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2018

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, graag tot ziens!

Beoordeeld op 8 februari 2018 via mobiele applicatie

We kwamen voor een lunch bij dit hotel/restaurant en werden erg aardig ontvangen.
De lunchkaart biedt voor elk wat wils en bij mooi weer kun je buiten zitten.
Een aanrader om hier een keer heen te gaan.
We vonden dat de tafels wel wat dicht op elkaar stonden maar omdat het rustig was toen wij er waren geen last van gehad.

Datum van verblijf: februari 2018

Beste Gabrielle,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling, goed om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.
Graag tot ziens!

Team Campanile Zevenaar