“Top italiaans restaurant”
Beoordeling van L' Ascoli

L' Ascoli
Geclassificeerd als nr. 11 van 115 Restaurants in Zaventem
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch genomen met als voorgerecht de garnaaltjes avocado en als hoofdgerecht de vis. Zeer lekker gegeten. En zoals steeds was de wijn top. Kom zeker terug. Vriendelijke en correcte bediening.

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maandagavond, het huis zit gezellig vol. Tefeltje voor 1 persoon, oei.... lukt toch en dan is het afwachten. Spreekt men hier Nederlands? Ja, een beetje . Een ober wel, de afdieners duidelijk niet! Je voelt hier de routine. Is dit een pluspunt? Soms.... Ik bestel kalfsniertjes en na enkele minuten komt de ober vragen of ik dan geen voorgerecht neem? Nee, dus...
cuisson correct , saus correct, but no more!
Hier dus geen verrassingen, geen whaw. Gewoon correct. Karafje wijn aan €17.
Vertrokken met een gemengd gevoel: ja, maar....

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zakenlunch. We hadden de zeebaars met groenten genomen. De wortelen en bloemkool waren bedorven. Gewoon zuur! Dit restaurant dus best vermijden!
!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op en top Italiaans. Zeer lekker, vers eten, verschillende suggesties op de kaart, zeer vriendelijk en gedienstig personeel, alleen het Nederlands kan wat beter maar dit is zeker een aanrader!

1 oktober 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, verzorgde bediening. Uitgebreide kaart met verse producten.Gewoon TOP !!! Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die L' Ascoli bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant
Zaventem, Vlaams-Brabant

In L' Ascoli geweest? Deel je ervaringen!