“Dit was een heel leuke en origineel etentje”
Beoordeling van Da Lino

Da Lino
Geclassificeerd als nr. 4 van 100 Restaurants in Zaventem
Keukens: Italiaans
3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was een heel leuke en originele manier om ergens te eten ik voelde me net in Italië ondanks Corona

Datum van bezoek: augustus 2020

1 juli 2020 beoordeeld

Perfect voor een lunch. De bediening gebeurt aan een zeer hoog tempo. De schotels zijn correct, maar zeker niet te veel als portie. Degelijk zonder speciaal te zijn.

Datum van bezoek: juni 2020
22 februari 2020 beoordeeld

Was er om te lunchen met twee vrienden van de Brouwerij Alken-maes : iedereen was bijzonder tevreden over de service van Giancarlo en de kwaliteit van de bestelde gerechten. Als oud brouwers waren we gecharmeerd door de kwaliteit van het Italiaans bier dat zij schonken

Datum van bezoek: februari 2020
5 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen de lasagne verde met champignons en de ravioli met aubergine en kaas. Beide gerechten waren lekker en mooi geserveerd. Vriendelijke bediening met op het einde nog een drankje van het huis. Zeker een aangenaam restaurant.

Datum van bezoek: december 2019
18 november 2019 beoordeeld

Hun wijnkaart is veel te duur, typisch voor een business restaurant waar de firma wel zal betalen.
De gerechten die we op tafel kregen waren ok maar niet meer dan dat. Al veel beter gegeten voor en veel lagere prijs. Jammer want het kader was best aangenaam, het zal bij deze ene keer blijven vrees ik.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Da Lino bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant
Zaventem, Vlaams-Brabant

In Da Lino geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.