Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$Ā 189
Sheraton.comUS$Ā 189
PricelineUS$Ā 189
Expedia.comUS$Ā 189
Hotels.comUS$Ā 189
Agoda.comUS$Ā 189
StayForLongUS$Ā 197
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.806)
Beoordelingen filteren
1.806 resultaten
Waardering van reizigers
444
801
348
126
87
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
444
801
348
126
87
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 1.806 beoordelingen
Beoordeeld op 20 mei 2019

Dit is een mooi hotel met stijlvolle architectuur, netjes onderhouden. Ik heb in het hotel geen kerosinegeur geroken en geen vliegtuigen gehoord. Het hotel beschikt over vriendelijk personeel. Er is ook een parking aan verbonden, te bereiken via P5.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank TomV3175
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Geachte Gast,

Wij danken u voor de tijd die u genomen heeft om uw bevindingen mee te delen na uw recent verblijf in ons hotel.

We kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen en verblijven inmiddels,

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel is op 50 meter van de luchthaven.je bent op 5 minuten aan de check in.De kamer zijn zeer ruim en netjes.Er zijn koffie en thee faciliteiten en 2 gratis flesjes water.Het personeel aan de Bali is supervriendelijk en beleefd.Wij werden geholpen door Yuging.Ze was heel behulpzaam. Als je zonder stress en goed uitgerust een vlucht wil nemen op Zaventem is dit zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank MichelineV107
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Geachte Gast,

Wij zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad alvorens uw vlucht te nemen.

We kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 1 nacht verbleven omdat ons vliegtuig al laag landde dat er geen treinen meer reden. Je stapt de inkomhal uit en aan de overkant is het hotel, je rijdt met je bagagekar tot aan de ingang en kunt tot 2u s nachts inchecken ( dan moet je wel aanbellen en laat de receptie je binnen)
We hadden een goed tarief via Expedia (zonder ontbijt). Goed geĆÆsoleerd, je hoort de vliegtuigen niet) en zeer goede bedden.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank natalie1981
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Geachte Gast,

We zijn blij te vernemen dat uw verblijf naar wens is verlopen en kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2019

Het is niet meer wat het was - de vroege hoog aangeschreven standaarden van de Sheratons (dan toch in Belgiƫ), en dan hebben we het niet alleen over de Sheraton Brussels Airport Hotel. Behoorlijk wat zaken zijn nauwelijks te rijmen, en dan moet je als bezoeker niet ver gaan zoeken: vendingapparaat in de gang voor 5-sterren-hotel: du jamais vu, krap behuisde kamers met een erg pover en totaal ouderwets decor maar wel met een stevig prijskaartje. Als bezoeker zie je duidelijk dat bepaalde delen van het gebouw goed onder handen zijn genomen, en dan met name diegene die in het oog vallen: de inkom, de bar, het restaurant. De vleugel (ver van de menigte) waar ik zat, oogde kortom triestig. Neen, neen, maar de ligging natuurlijk is het pluspunt bij uitstek - letterlijk aan de inkom van de Zaventemse luchthaven. Sheraton blijft als hotel een van mijn favoriete stekjes, maar dan moet het management het over een andere boog gooien. Zo was vroeger de Sheraton Rogier (Brussel) een uitstekend stulpje.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
1  Bedank Abdes E
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019

Geachte Gast,

Het spijt ons te lezen dat ons hotel niet meer aan uw verwachtingen voldoet. Al onze kamers zijn in 2013 volledig opgefrist, samen met al de gangen in elke vleugel.

In ons comfort 4-sterren hotel zijn de vroegere minibars inderdaad recent vervangen door automaten op elke verdieping. Zodoende kunnen we nu de gast een klein koelkastje in zijn/haar kamer voor privƩ gebruik aanbieden, en kunnen we een grotere keuze aan drankjes en snacks aanbieden aan een scherpere prijs. Onze room service afdeling staat ook ter beschikking van onze klanten.

Onze kamerprijzen zijn onderhevig aan de bezettingsgraad van het hotel, wij raden u graag aan om uw reservatie steeds rechtstreeks via onze website of onze Marriott bon voyage website te maken, teneinde de beste reservatievoorwaarden te bekomen.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst toch nog bij ons te mogen verwelkomen.

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Comfortabele, grote kamers, een goed bed, ruime badkamer, erg grote tv, degelijke wifi... allemaal in orde. Maar dƩ troef van dit hotel is de ligging op de luchthaven. Vanuit de lobby steek je gewoon de straat over en je bent in de vertrekhal. Geen gedoe met shuttles of wachttijden...
Het grote nadeel is dat Sheraton voor dat comfort een erg hoge prijs van (in mijn geval) 269 euro vraagt. Ontbijt was inbegrepen want kamer betaald met creditcard, maar buffet was bij mijn checkout om 6 uur nog niet geopend dus daar kan ik niets over zeggen...

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank StinoBlanco
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2019

Geachte Gast,

Wij danken u voor het delen van uw bevindingen na uw recent verblijf in ons hotel.

We zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.

Onze kamerprijzen schommelen volgens de bezetting van het hotel. Wij raden u graag aan om uw reservaties steeds rechtstreeks via onze hotel website of onze loyalty website te maken, teneinde de beste voorwaarden te bekomen.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken