Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 189
Sheraton.comUS$ 189
PricelineUS$ 189
Expedia.comUS$ 189
Hotels.comUS$ 189
Agoda.comUS$ 189
StayForLongUS$ 197
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.806)
Beoordelingen filteren
1.806 resultaten
Waardering van reizigers
444
801
348
126
87
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
444
801
348
126
87
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 1.806 beoordelingen
Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 1 nacht verbleven omdat ons vliegtuig al laag landde dat er geen treinen meer reden. Je stapt de inkomhal uit en aan de overkant is het hotel, je rijdt met je bagagekar tot aan de ingang en kunt tot 2u s nachts inchecken ( dan moet je wel aanbellen en laat de receptie je binnen)
We hadden een goed tarief via Expedia (zonder ontbijt). Goed geïsoleerd, je hoort de vliegtuigen niet) en zeer goede bedden.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank natalie1981
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Geachte Gast,

We zijn blij te vernemen dat uw verblijf naar wens is verlopen en kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2019

Het is niet meer wat het was - de vroege hoog aangeschreven standaarden van de Sheratons (dan toch in België), en dan hebben we het niet alleen over de Sheraton Brussels Airport Hotel. Behoorlijk wat zaken zijn nauwelijks te rijmen, en dan moet je als bezoeker niet ver gaan zoeken: vendingapparaat in de gang voor 5-sterren-hotel: du jamais vu, krap behuisde kamers met een erg pover en totaal ouderwets decor maar wel met een stevig prijskaartje. Als bezoeker zie je duidelijk dat bepaalde delen van het gebouw goed onder handen zijn genomen, en dan met name diegene die in het oog vallen: de inkom, de bar, het restaurant. De vleugel (ver van de menigte) waar ik zat, oogde kortom triestig. Neen, neen, maar de ligging natuurlijk is het pluspunt bij uitstek - letterlijk aan de inkom van de Zaventemse luchthaven. Sheraton blijft als hotel een van mijn favoriete stekjes, maar dan moet het management het over een andere boog gooien. Zo was vroeger de Sheraton Rogier (Brussel) een uitstekend stulpje.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Abdes E
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019

Geachte Gast,

Het spijt ons te lezen dat ons hotel niet meer aan uw verwachtingen voldoet. Al onze kamers zijn in 2013 volledig opgefrist, samen met al de gangen in elke vleugel.

In ons comfort 4-sterren hotel zijn de vroegere minibars inderdaad recent vervangen door automaten op elke verdieping. Zodoende kunnen we nu de gast een klein koelkastje in zijn/haar kamer voor privé gebruik aanbieden, en kunnen we een grotere keuze aan drankjes en snacks aanbieden aan een scherpere prijs. Onze room service afdeling staat ook ter beschikking van onze klanten.

Onze kamerprijzen zijn onderhevig aan de bezettingsgraad van het hotel, wij raden u graag aan om uw reservatie steeds rechtstreeks via onze website of onze Marriott bon voyage website te maken, teneinde de beste reservatievoorwaarden te bekomen.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst toch nog bij ons te mogen verwelkomen.

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Comfortabele, grote kamers, een goed bed, ruime badkamer, erg grote tv, degelijke wifi... allemaal in orde. Maar dé troef van dit hotel is de ligging op de luchthaven. Vanuit de lobby steek je gewoon de straat over en je bent in de vertrekhal. Geen gedoe met shuttles of wachttijden...
Het grote nadeel is dat Sheraton voor dat comfort een erg hoge prijs van (in mijn geval) 269 euro vraagt. Ontbijt was inbegrepen want kamer betaald met creditcard, maar buffet was bij mijn checkout om 6 uur nog niet geopend dus daar kan ik niets over zeggen...

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank StinoBlanco
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2019

Geachte Gast,

Wij danken u voor het delen van uw bevindingen na uw recent verblijf in ons hotel.

We zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.

Onze kamerprijzen schommelen volgens de bezetting van het hotel. Wij raden u graag aan om uw reservaties steeds rechtstreeks via onze hotel website of onze loyalty website te maken, teneinde de beste voorwaarden te bekomen.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen.

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke stop-over punt voor volgende vlucht op de volgende dag. Vriendelijke personeel helpen u met uw vragen. Enig minpuntje is dat er geen afstand was met andere receptie collega's. Hierdoor kwam doordat de collega met een andere klant bezig was, ik de receptie medewerker niet goed kon verstaan wanneer ze mij gegevens nacheckt en wanneer ik mijn betalingskaart moest afgeven. Zodat ze dubbel moet vragen of wachten wanneer haar collega klaar was met de klant. Maar alles was goed en de kamer is rustig en comfortabel ingericht.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
Bedank Animefan1980
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Geachte Gast,

We zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons voor uw vlucht en kijken ernaar uit u in de toekomst terug bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 december 2018 via mobiele applicatie

Je wil ‘s morgens op het gemak en toch op tijd in de luchthaven zijn. Dan is dit hotel het beste wat je kan willen.
Ik was verrast zoveel lawaai te hebben van op de gang. Niks van buiten. Bij het inchecken kon het niet in het Nederlands. Dat vind ik niet zo erg, maar het was tof geweest als dat kon. Inchecken verliep prima en ik werd vriendelijk onthaald.
Daarna nog gegeten in het restaurant.
‘s Morgens is er voor de vroeg vertrekkers koffie en croissant. Dat is attent.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
Bedank Jos L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid R, General Manager van Sheraton Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Geachte Gast,

Dank voor het delen van uw feedback na uw verblijf bij ons. Het spijt ons te lezen dat u niet in het Nederlands werd geholpen bij uw check-in. Gelieve onze verontschuldigingen te willen aanvaarden. Wij streven ernaar om steeds meertalig personeel in te roosteren voor elke shift.

We hopen u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen en verblijven inmiddels,

Met beleefde groeten,
Ingrid Roekens
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken