“Verrassing in Zaventem”
Beoordeling van Ristorante La Perla

Ristorante La Perla
Geclassificeerd als nr. 15 van 115 Restaurants in Zaventem
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader deze zaak. Lekker eten, vriendelijke en uiterst correcte bediening!

Mijn vrouw heeft hier vegetarisch gegeten, ik de lasagne. Beide zeer lekkere gerechten vergezeld met een lekker huiswijntje tegen een eerlijke prijs.

Als afsluiter namen we, ondanks andere zeer uitnodigende desserten op de kaart, zonder spijt de tiramisu.
Perfect.

Nog een grappa en limoncello om helemaal af te sluiten en dit geslaagd diner zat er helemaal op.

28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was weer een leuke ervaring, lekker eten, verrassende keuze, vriendelijke ontvangst... dit wordt ons favoriete Italiaans restaurant. Geniet mee van de foto’s

27 september 2018 beoordeeld

We probeerden meteen de nieuwe Siciliaanse lasaga, de ravioli met truffel en de inktvis. Allemaal nieuw op de kaart. Tof dat de kaart eens wat nieuws brengt. In sommige resto's eet je al jaren dezelfde 'specialiteiten'. Goed bezig 'parel van Zaventem'.

15 september 2018 beoordeeld

Vanavond voor de tweede keer La Perla bezocht en andermaal meer dan tevreden huiswaarts gekeerd. Vlotte service, mooi gepresenteerde en zeer smakelijke gerechten, geen lange wachttijden en een ontzettend sympathieke gastheer Ivan die van dit Italiaanse restaurant echt een blijver in Zaventem wil maken. De moeite van het ontdekken meer dan waard ook al oogt het van buitenaf niet zo uitnodigend, noch inspirerend maar daar wordt aan gewerkt. Een aanrader voor wie de traditionele Italiaanse keuken op een hoger culinair niveau wil proeven en beleven.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassende suggesties, mooi en verzorgd interieur, hoffelijk personeel... een echte aanrader ! Privé parking

Reizigers die Ristorante La Perla bekeken, bekeken ook

Kraainem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Ristorante La Perla geweest? Deel je ervaringen!