“Etentje met de mama”
Beoordeling van The Bistronomy

The Bistronomy
Reserveren met
The Bistronomy is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 71 Restaurants in Vilvoorde
Keukens: Belgisch, Deli, Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot op einde super. Topkok !!! Was een late moederdagcadeau, maar we hebben nog kunnen genieten van het super aangename terras!!! Binnenkort genieten we met vrienden van een gezellige zaterdagavond!!!

8 mei 2018 beoordeeld

Verborgen parel in Koningslo!
Zeker eens gaan eten. Topkok en personeel zeer gedienstig!
Lekkere uitzonderlijke wijnen gecombineerd met overheerlijk dinner.

28 maart 2018 beoordeeld

We werden voor een zakenlunch zeer vriendelijk ontvangen. De gerechtjes worden mondeling voorgesteld. We aten in bloedappelsien gemarineerde zalm met gepickelde wortel, stukje zacht varkensvlees met asperges, morielje en een mij onbekende brocollisoort. Het dessertje volgde met quenelle van fijn ijs met mini tarte tatin. Mooie presentatie. Twee bijpassende wijnen werden voorgesteld doch niet opgedrongen.
Eenvoudig hapje bij het aperitief van nootjes. Het kader is rustgevend, het terras ziet er veelbelovend uit. Er is ruime parking zodat u geen tijd verliest. Kan dit adres warm aanbevelen.

15 februari 2018 beoordeeld

The Bistronomy is een echte aanrader. Zeer lekker gegeten. De chef is heel vriendelijk enneemt de tijd om met de gasten te komen praten. We waren aangenaam verrast over hier klantvriendelijk dit restaurant is. Je hebt de keuze tussen 4 of 5 gangen. Wijn kan je per glas of zelfs per half glas kiezen wat een zeldzame maar heel leuke optie is. De wijnselectie is gewoonweg top. Het eten was zo der meer sterrenniveau. Voor ons was dit een echte ontdekking. En vooral prijs/kwaliteit uitzonderlijk sterk. Echt genoten.

7 februari 2018 beoordeeld

Voor de eerste keer hier komen lunchen met een zakenrelatie. Het eten was uitstekend bereid. Rauw lauwe tonijn als voorgerecht, parelhoen als hoodgerecht en een combi van chocolademousse/kokosijs als dessert. Snel bediend en een extraatje bij de koffie maakten het af. Fijne smaken, goed gecombineerd en dit zeer mooi gepresenteerd. Een prachtig kader. Kortom een topper (nog een klein beetje de wijnkennis van de garçon bijschaven en de eerste ster lonkt....)

Reizigers die The Bistronomy bekeken, bekeken ook

Vilvoorde, Vlaams-Brabant

In The Bistronomy geweest? Deel je ervaringen!