Volledig restitueerbaar voor do 30 mei
Volledig restitueerbaar voor vr 31 mei
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Maarten v

Mag wel een flinke onderhouds en schoonmaakbeurt krijgen

Beoordeling van The Lodge Vilvoorde
3,0 van 5 bollen18 nov 2022 beoordeeld
Ik kwam een aantal jaren terug wekelijks in dit hotel - het is een uniek gebouw - een oude gevangenis. Het probleem is dat er in de jaren geen onderhoud heeft plaatsgevonden. Er zitten vlekken op de muren door het hele gebouw. Het tapijt is vreselijk vies, schimmel in de badkamer en het geheel geeft geen schoon gevoel. Gratis flesjes water op de kamer maar geen opener is illustratief. Ontbijt is in orde. Hoewel het niet een heel duur hotel was (150 incl ontbijt) had ik iets meer verwacht gezien mijn ervaring in het verleden.
Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel entrance voco
0.0 km van The Lodge Vilvoorde
Bar/lounge
Agoda.com
Volledig restitueerbaar
Meerdere manieren om te betalen
1.6 km van The Lodge Vilvoorde
  • Novotel
4.4 km van The Lodge Vilvoorde
Meer hotels in Vilvoorde bekijken
Beoordeeld op 1 maart 2022

Mooi hotel in een oude gevangenis, er is wel een grondig nazicht nodig. Badkamer matig gepoetst, hangt duidelijk stof op stopcontacten, radiator, spiegel, lavabo en toilet. Bad kan je als douche gebruiken maar dan komt de badkamer onder water te staan. Behang komt los, bedden slapen pover door de veren en te zacht bed. Je valt in een kuil als je teveel naar de kant rolt. Nieuwe matrassen zal nodig zijn. Loshangende kapstokken en leggers in de kasten komen schuin te staan door ontbrekende steunpunten. Aan de liften komt ook de bekleding los, en dat oogt niet fraai. Vriendelijk onthaal, ontbijt is pover, zeer goedkope producten en karig aanbod. Er was geen warme chocolademelk te verkrijgen, zeer vreemd. Een betere Opkuis van de kamer/ badkamer, een rondgang van te herstellen items is dringend nodig. Isolatie is niet denderend. Dit kan beter in veel opzichten.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 27 februari 2020

Mijn vriend en ik kwamen vorig jaar zeker 2 keer dit hotel bezoeken. Eenmaal met ontbijt, en de 2e keer met ontbijt en privé spa. De kamer was heel proper, hygiënisch en genoeg opbergruimte. Hebben intens genoten van de rust, de ontspanning en een goed uitgebreid ontbijt.

Het is heel interessant om eens goed rond je te kijken in de receptie/het eetgedeelte. Daar heb je foto's van hoe het er vroeger uitzag. Prachtig hoe ze alles hebben gerenoveerd!

Het parkeren was ook zeer makkelijk (net naast het hotel.)

Zeker een aanrader als je er tussenuit wil en in de rust wil belanden.

Kamertip: De privé spa is zeer aangenaam.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 december 2018

Hotel in een voormalige gevangenis met rijke geschiedenis.
Prima kamers. Makkelijk parkeren , weliswaar betaald.
Veel interresante informatie omtrent de historie van het gebouw en haat geschiedenis . Prima ontbijt

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 8 december 2018

Het hotel zit in een heel mooi historisch gebouw en de ligging is ideaal, vlakbij het centrum. Er is ook een grote parking aan het hotel aan zeer betaalbaar tarief (6 euro per dag). De inrichting was niet echt onze smaak en hier en daar was de afwerking nogal slordig. Kamers wel ok qua grootte. Eenvoudig ontbijt, niets mis mee maar ook niet speciaals - wij bleven maar één nacht, indien ik hier langer zou blijven zou ik wel een iets ruimer aanbod willen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Hier 4 nachten overnacht i.v.m. een beurs in Brussel. Mooi historisch pand met moderne kamers. Prima bedden en sanitair. Wel een beetje gehorig. Het ontbijt is prima en het personeel vriendelijk. Ruime parkeergelegenheid en vanuit het hotel is Brussel prima aan te rijden.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken