JazzJumper
Antwerpen, België

OK maar niets bijzonders

Beoordeling van The Lodge Vilvoorde
3,0 van 5 bollen8 dec 2018 beoordeeld
Het hotel zit in een heel mooi historisch gebouw en de ligging is ideaal, vlakbij het centrum. Er is ook een grote parking aan het hotel aan zeer betaalbaar tarief (6 euro per dag). De inrichting was niet echt onze smaak en hier en daar was de afwerking nogal slordig. Kamers wel ok qua grootte. Eenvoudig ontbijt, niets mis mee maar ook niet speciaals - wij bleven maar één nacht, indien ik hier langer zou blijven zou ik wel een iets ruimer aanbod willen.
Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Campanile Vilvoorde
    4.8 km van The Lodge Vilvoorde
    Bar/lounge
    Meer hotels in Vilvoorde bekijken
    Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Hier 4 nachten overnacht i.v.m. een beurs in Brussel. Mooi historisch pand met moderne kamers. Prima bedden en sanitair. Wel een beetje gehorig. Het ontbijt is prima en het personeel vriendelijk. Ruime parkeergelegenheid en vanuit het hotel is Brussel prima aan te rijden.

Datum van verblijf: november 2018
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel aan de rand van Brussel.
    Kamers zijn netjes en schoon. Wifi ok en ontbijt basic maar goed. Vriendelijk maar zakelijk onthaal, geen extra informatie over de omgeving. Het zou een goede uitvalbasis kunnen zijn om bxl te bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2018
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 10 juli 2018

Het hotel was prima. De sfeer is apart met de zwarte gangen, maar vind ik leuk gedaan. Gangen zijn daardoor wel pikdonker als er geen licht aan is. Onze kamer (comfort) was goed, gelukkig met airco. Andere gasten zonder airco klaagden over een bloedhete kamer.
    Helaas viel het ontbijt erg tegen. Het personeel kon de drukte niet bijbenen. Daardoor was bijna alles constant op. Er waren zelfs niet genoeg mokken voor koffie/thee. Wij konden dus niet echt op ons gemak ontbijten. Erg jammer!

Kamertip: Als je in een warme periode reist neem een kamer met airco!
    Datum van verblijf: juli 2018
    Beoordeeld op 9 juli 2018

Ik heb geen oog dichtgedaan door de benauwdheid op de kamer. Helaas kon ik geen raam open zetten aangezien er behoorlijk wat vliegtuigen langskomen. Het ganglicht dat pas door beweging aan gaat, maakt dat je af en toe door een pikdonkere gang moet lopen. Niet echt een hotel voor mij helaas..

Datum van verblijf: juni 2018
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt een klein beetje afgelopen en is daardoor erg rustig. De kamers zijn modern en prettig ingedeeld. De bedden zijn hard. Het ontbijt is uitgebreid en goed en de bediening uitermate vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2018
    Reistype: Reisde voor zaken