Xander K
Rotterdam, Nederland

Prima hotel, ontbijt niet

Beoordeling van The Lodge Vilvoorde
3,0 van 5 bollen10 jul 2018 beoordeeld
Het hotel was prima. De sfeer is apart met de zwarte gangen, maar vind ik leuk gedaan. Gangen zijn daardoor wel pikdonker als er geen licht aan is. Onze kamer (comfort) was goed, gelukkig met airco. Andere gasten zonder airco klaagden over een bloedhete kamer.
Helaas viel het ontbijt erg tegen. Het personeel kon de drukte niet bijbenen. Daardoor was bijna alles constant op. Er waren zelfs niet genoeg mokken voor koffie/thee. Wij konden dus niet echt op ons gemak ontbijten. Erg jammer!
Datum van verblijf: juli 2018
Kamertip: Als je in een warme periode reist neem een kamer met airco!
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Campanile Vilvoorde
    8.4 km van The Lodge Vilvoorde
    Gratis parkeren
    Meer hotels in Vilvoorde bekijken
    Beoordeeld op 9 juli 2018

Ik heb geen oog dichtgedaan door de benauwdheid op de kamer. Helaas kon ik geen raam open zetten aangezien er behoorlijk wat vliegtuigen langskomen. Het ganglicht dat pas door beweging aan gaat, maakt dat je af en toe door een pikdonkere gang moet lopen. Niet echt een hotel voor mij helaas..

Datum van verblijf: juni 2018
    Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt een klein beetje afgelopen en is daardoor erg rustig. De kamers zijn modern en prettig ingedeeld. De bedden zijn hard. Het ontbijt is uitgebreid en goed en de bediening uitermate vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2018
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 1 april 2018

Mijn kamer had een verschrikkelijke vieze geur en management wou er niets aan doen.
    Er waren ook vochtplekken op de muren. Ontbijt was redelijk oke maar heel druk, er waren meer mensen dan plaatsen. Barjongen begrijpt helaas geen Nederlands waardoor ik een fout drankje kreeg en toch moest betalen. Lift is verschrikkelijk traag en je moet zeker 5 minuten wachten tot er 1 komt

Kamertip: Neem een kamer op gelijksvloer
    Datum van verblijf: maart 2018
    Beoordeeld op 27 februari 2018

Op zich een goed hotel. Bedden zijn goed, badkamer is OK. Kamers zijn redelijk comfortabel ingericht. Ruim, een mooie schildering boven het bed, gezellige verlichting. Er is gratis internet, maar de stabiliteit en snelheid zijn hier ook naar. Mobiel 4G verbinding is een stuk sneller... De lounge is wel grappig. Het hotel is ooit een tuchthuis geweest en de lounge is een soort museum geworden. Ontbijt is wat mij betreft prima. Voldoende keus, lekkere koffie. Helaas kun je hier niet eten en in de buurt zit echt helemaal niets. Dat, samen met de hoge prijs en het feit dat je ook nog moet betalen voor het parkeren, maakt dat ik dit hotel niet meer dan drie sterren kan geven.

Datum van verblijf: februari 2018
    Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

We hebben met een Vivabox recht gekregen op een gratis ontbijtje met bubbels. We hebben dit gecombineerd met een wellness waardoor we korting kregen. Spijtig zijn ze de bubbels vergeten. Super verblijf gehad! Super lekker ontbijt, vriendelijke mensen en heerlijke wellness. Juist is het wel spijtig dat de wellness open is naar de fitness, er is wel een gesloten poortje maar het haalt een beetje het privé gevoel weg.

Datum van verblijf: februari 2018