Pilaar S

Vuile geur en schimmel!

Beoordeling van The Lodge Vilvoorde
1,0 van 5 bollen1 apr 2018 beoordeeld
Mijn kamer had een verschrikkelijke vieze geur en management wou er niets aan doen.
Er waren ook vochtplekken op de muren. Ontbijt was redelijk oke maar heel druk, er waren meer mensen dan plaatsen. Barjongen begrijpt helaas geen Nederlands waardoor ik een fout drankje kreeg en toch moest betalen. Lift is verschrikkelijk traag en je moet zeker 5 minuten wachten tot er 1 komt
Datum van verblijf: maart 2018
Kamertip: Neem een kamer op gelijksvloer
Reistype: Bezocht voor zaken
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Campanile Vilvoorde
    • HolidayInn.com
    4.6 km van The Lodge Vilvoorde
    Meer hotels in Vilvoorde bekijken
    Beoordeeld op 27 februari 2018

Op zich een goed hotel. Bedden zijn goed, badkamer is OK. Kamers zijn redelijk comfortabel ingericht. Ruim, een mooie schildering boven het bed, gezellige verlichting. Er is gratis internet, maar de stabiliteit en snelheid zijn hier ook naar. Mobiel 4G verbinding is een stuk sneller... De lounge is wel grappig. Het hotel is ooit een tuchthuis geweest en de lounge is een soort museum geworden. Ontbijt is wat mij betreft prima. Voldoende keus, lekkere koffie. Helaas kun je hier niet eten en in de buurt zit echt helemaal niets. Dat, samen met de hoge prijs en het feit dat je ook nog moet betalen voor het parkeren, maakt dat ik dit hotel niet meer dan drie sterren kan geven.

Datum van verblijf: februari 2018
    Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

We hebben met een Vivabox recht gekregen op een gratis ontbijtje met bubbels. We hebben dit gecombineerd met een wellness waardoor we korting kregen. Spijtig zijn ze de bubbels vergeten. Super verblijf gehad! Super lekker ontbijt, vriendelijke mensen en heerlijke wellness. Juist is het wel spijtig dat de wellness open is naar de fitness, er is wel een gesloten poortje maar het haalt een beetje het privé gevoel weg.

Datum van verblijf: februari 2018
    Beoordeeld op 29 november 2017

Op veldbed moeten slapen in een twee-persoonskamer terwijl we met drie personen hebben geboekt en toch de volle pot moeten betalen. We werden niet geïnformeerd over het veldbed.
    Komen geen afspraken na in verband met het ontbijt. We hebben duidelijk gevraagd om vroeger te ontbijten en dat was geen probleem tot we 'smorgens vroeg toekwamen aan de ontbijttafel waar er geen ontbijt klaarstond.

Datum van verblijf: november 2017
    Beoordeeld op 29 november 2017

Opgelet : een 3 persoonskamer betekend een extra veldbed waar je 's nachts uitvalt en badkamerbenodigheden voor 2 personen, je betaald toch voor de 3de persoon evenveel als persoon 1 en 2

Opgelet bij ontbijt : Zonder ontbijt boeken is niet mogelijk Er wordt 's avonds beloofd dat het ontbijtpersoneel verwittigd wordt dat je een half uur vroeger komt ontbijten, in werkelijkheid is de deur gesloten, de zaal is donker en het ontbijtpersoneel weet van niets.

Opgelet : de website schrijft 24/7 u open maar in werkelijkheid betekend dat de receptie iemand om 8 u

Kamertip: Nooit een kamer van 2 boeken voor 3 personen
    Datum van verblijf: november 2017
    Beoordeeld op 20 september 2017

Mooie lokatie en mooie kamers. Echter moeite om te vinden, het staat niet duidelijk aangegeven. en als je in het donker aankomt en het uiteindelijk gevonden hebt dan is de ingang ook weer slecht te vinden.
    Zoals gezegd, de kamers zijn zeker goed. De automatische verlichting in de gangen vind ik niet zo'n succes net als het feit dat er geen restaurant is en er dus s avonds niks te eten is. Ook de bar gaat vroeg dicht hoewel er in mijn geval een welwillende schoonmaker was die mij van drinken voorzag. het ontbijt is verder netjes verzorgd.

Datum van verblijf: september 2017