“Top pasta en bediening”
Beoordeling van GILLIA smiles & pasta

GILLIA smiles & pasta
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Zele
10 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgehaald tijdens de corona-periode, super makkelijke, vriendelijke afhandeling en heerlijke pasta en desserts! Wij hebben ervan genoten, een echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2020

12 februari 2020 beoordeeld

Wij vinden persoonlijk dat het duur is voor het eten dat je krijgt . Wel een zeer vriendelijk cliënteel met een verzorgde keuken. Een aanrader als je iets meer kwijt wilt.

Datum van bezoek: februari 2020
10 november 2019 beoordeeld

Door de facebook voucher actie eens langsgeweest, veel goede recensies ook - dus wel wat verwachtingen.
WIj gingen naar Zele, op een zondagavond - druk moment. We zaten in het eerste deel en het was er best koud. Andere gasten kregen later een fleece. Dat was toch ietwat vreemd.
Het eten zelf vonden we toch ook minder dan wat je zou verwachten volgens de recensies. De al ragu was flets, ontbrak een stevig kruiding en op de tagliatelli zat niet zoveel beet. De formaggio was goed, maar de extra portie pancetta was zo groot dat je niks anders meer had qua smaak. Een euro minder en wat minder pancetta qua topping zou de smaak veel ten goede komen.
Prijzen voor het eten zijn correct, prijzen van de alcoholische dranken eerder duur. 7 Eur voor een glas heel matige huiswijn. ik zou in een italiaans pasta restaurant ook 2 of 3 keuzes per glas verwacht hebben.
Een pluspunt absoluut voor het personeel - vriendelijk en behulpzaam van begin tot einde. De pasta viel ons qua smaak dus tegen, en dat was jammer.

Datum van bezoek: november 2019
9 november 2019 beoordeeld

Heerlijk lekker en gezellig! Zalig vriendelijk en hartelijk onthaald...een aanrader!
Een lekkere meerwaarde in Zele

Datum van bezoek: augustus 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Gillia is een leuke, gezellig plek, fijn ingericht zonder teveel tirlantijntjes. Je combineert er je pasta met enkele originele pastasauzen. In Zele is er voldoende parkeerplaats. Je kan kiezen tussen een gewone hoeveelheid (was voor ons voldoende), een grote en een kids-portie. Wel handig vind ik. Als aperitief hadden wij Lambrusco een srt rode mousserende wijn, zeer lekker en je kan hem ook bij de pasta zelf drinken. Ongedwongen sfeer, gewoon ideaal. Hier komen we terug !

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die GILLIA smiles & pasta bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen
Zele, Oost-Vlaanderen

In GILLIA smiles & pasta geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.