“Lekker eten, vriendelijke bediening, hogere prijzen”
Beoordeling van GILLIA smiles & pasta

GILLIA smiles & pasta
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Zele
5 oktober 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening, leuk concept, lekker eten. Wel prijzig voor pasta als je er topping bij neemt. Medium mag iets meer zijn. Dessertjes zijn aan de kleine kant.

Datum van bezoek: oktober 2019

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten er zeer lekkere pasta's met ons gezin. Medium versie volstond meer dan genoeg. Super vriendelijke bediening. Lekkere desserts. Enige nadeel: terras is dicht bij de zeer drukke Europalaan.

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een snelle lunch onder collega’s. Nog geen minuut spijt van gehad.
Mogelijkheid om binnen of buiten (terras) te zitten.
Zeer vriendelijke ontvangst.
Heel lekker gegeten. Zeker een van de betere zaken om pasta te eten.
De tiramisu dan weer was om je bord van af te likken, delicieus!
We komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld

Ik was hier komen eten op mijn verjaardag samen met mijn vriend. Het was de eerste keer voor ons dat we te maken kregen met het GILLIA-concept en het viel ons heus mee. Bij het bestellen hadden we een portie small en een portie medium besteld maar in de keuken was er iets misgelopen waardoor de small portie ook een medium was. Het personeel verontschuldigde zich en we kregen de 'ongevraagde portie medium' tegen de prijs van de small portie. De porties waren heel volumineus, en lekker! Het interieur was gezellig en aangenaam om te vertoeven. Ook het aperitief van het huis, gin met limoncello, was verrukkelijk. Ik raad het iedereen aan!

Datum van bezoek: juni 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met familie leuke tafel buiten
spec menu voor groepen
3 pasta’s met bijhorende toppings
Redelijk van prijs en goede kwaliteit
Kortom leuk adres
Goede bediening

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die GILLIA smiles & pasta bekeken, bekeken ook

Zele, Oost-Vlaanderen
Zele, Oost-Vlaanderen

In GILLIA smiles & pasta geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.