“Buiten eten op het terras”
Beoordeling van Thalassa

Thalassa
Geclassificeerd als nr. 10 van 69 Restaurants in Lahr
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden verwelkomt door een zeer vriendelijke jonge man. Hij sprak Vlaams. Het eten kwam zeer snel. De wijn, een mix van merlot en syrah is vrij zoet en heel vlak van smaak. Geen aanrader dus. Het eten is lekker, maar kan zeker beter. Mijn lamskotelet was hemels, maar de patat is bestrooid met zoutige paprikapoeder. Zonde hoor! En ook de rijst is veel te zout. De gyros is redelijk en de varkensmedaillon is prima. Lekker van smaak en sappig. Ook de tzaziki is erg lekker. Het liefst had ik alleen lamskarbonaadjes gehad. Die waren sappig EN knapperig. Echt heerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2020

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hadden we echt zin in Grieks eten. We werden verwelkomt door een zeer vriendelijke gastheer. De man kwam uit Brugge en sprak ons aan in het Nederlands. Ik bestelde een salade, souvlaki, giros, varkens medaillon en zaziki. Mijn vrouw bestelde hetzelfde maar dan met lamskotelet. De maaltijden waren buitengewoon goed. Het vlees was heerlijk gemarineerd en super mals en niet droog. Wat ons betreft is dit restaurant zeker een aanrader als je in de buurt bent

Datum van bezoek: augustus 2020
1 september 2019 beoordeeld

Mijn echtgenote en ik waren reeds bekend met de culinaire capaciteiten van de zaakvoerder Christos omdat we in het verleden meerdere malen zijn langsgeweest in zijn zaak in onze woonplaats Brugge. Een bezoek aan zijn nieuwe restaurant kon dus niet uitblijven en ik kan zonder verpinken zeggen dat het de lange rit meer dan waard was. Heerlijke Griekse gerechten met liefde bereid in een gezellig kader en met een vriendelijke en vlotte bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant. Net geopend maar alles al goed op orde vanwege de ervaren chef! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Datum van bezoek: juli 2018
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant ruime keuze,alles perfect gegaard een tempel van de Griekse gastronomie, zeer vriendelijke ontvangst door de hartelijke eigenaar en zijn charmante echtgenote

Karel en Sheila

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Thalassa bekeken, bekeken ook

In Thalassa geweest? Deel je ervaringen!