“Leuke locatie, lekker gegeten”
Beoordeling van De Hoofdwacht

De Hoofdwacht
Geclassificeerd als nr. 5 van 61 Restaurants in Gorinchem
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle lunch. Taco pulled pork met koolsla. Service was goed en lekkere koffie. Prijs-kwaliteit was prima, pulled pork was een klein beetje heavy on the BBQ saus, maar smaken verschillen.
Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
Reggie G, Eigenaar van De Hoofdwacht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Fijn dat jullie lekker hebben gegeten bij De Hoofdwacht!

Graag tot ziens.

30 augustus 2019 beoordeeld

Een lunch gebruikt bij De Hoofdwacht! Vriendelijke bediening, ondanks een drukke middag met alle tafels gevuld. Dat was de reden dat we ook wat langer moesten wachten op onze lunch, maar wat we voorgeschoteld kregen was lekker.

Datum van bezoek: augustus 2019

Leuk dat jullie er waren!

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een totale deceptie bij een ander restaurant waar we na het eerste drankje zijn weggegaan, konden we gelukkig met een grote groep (10) bij de hoofdwacht terecht en gewoon a la card eten. Geweldige bediening. Goed eten en drinken en de prijs was in verhouding. Top!

Datum van bezoek: augustus 2019

Fijn dat jullie met z'n tienen een fijne avond hebben gehad bij De Hoofdwacht. Jullie zijn in de toekomst natuurlijk ook weer van harte welkom!

9 augustus 2019 beoordeeld

Bediening was prima niets op aan te merken.
Maar het eten is niet meer zoals het geweest is.
Zeebaars gegeten had ik veel zin in dit al eerder gegeten en was toen heerlijk. Hoe de zeebaars nu was klaargemaakt triest droog en ik kreeg sterk de indruk of de zeebaars in de frituur had gelegen of van te voren is gebakken en in de magnetron is op gewarmd en naar de gast is gebracht. zonde van de zeebaars. De kok heeft bijscholing nodig en daar bij was de opmaak van het bord helemaal om van te huilen als groenten een half klein worteltje en een zielig stukje broccoli o ja en een klein tomaatje en me man had risotto met daarop een handje droge slag erop gekwakt dat was zijn groenten. We zijn niet eens aan het dessert begonnen. Niet zo lekker gegeten heel jammer had er zo naar uitgekeken . Ik weet dat het anders kan bij jullie, en schenk eens goede aandacht aan de opmaak van de borden dat is wel een punt.

Datum van bezoek: augustus 2019
Reggie G, Eigenaar van De Hoofdwacht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Goedemorgen Lida, We zijn zeer geschrokken van uw reactie hier op TripAdvisor. Het spijt ons dat uw bezoek aan ons is uitgelopen op z'n grote teleurstelling.
We hadden het graag op de avond zelf opgelost, zeker omdat u vaker bij ons kwam en dit niet gewend was. Graag zou ik willen dat u met mij contact wilt opnemen zodat wij uw teleurstelling van deze avond kunnen verzachten. Met vriendelijke groet, Reggie Ginus
reginus@hoofdwacht.nl

1 augustus 2019 beoordeeld

Bijzonder gastvrije bediening en zeer smakelijk gegeten. Mosselen waar we voor kwamen waren eigenlijk op maar ze hadden een aantal porties achter gehouden voor een aantal gasten die gebeld hadden of er mosselen op het menu stonden
Waaronder wij dus

Datum van bezoek: augustus 2019

Heel erg graag gedaan en tot ziens weer.

Reizigers die De Hoofdwacht bekeken, bekeken ook

Gorinchem, Zuid-Holland

In De Hoofdwacht geweest? Deel je ervaringen!