“Geweldige Siciliaanse keuken en zeer gastvrij”
Beoordeling van Il Sole

Il Sole
Geclassificeerd als nr. 3 van 54 Restaurants in Gorinchem
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Beschrijving: Italiaanse keuken met de smaak van Sicilië !
Beschrijving: Italiaanse keuken met de smaak van Sicilië !
30 mei 2018 beoordeeld

Twee weken geleden met een vriend een heerlijke lunch gehad. Fijne bediening door de eigenaar. Hij serveerde een top wijn met echte Siciliaanse gerechten. Vraag naar de Pasta al Pistacchio. Geweldig!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Anthonio,

NEE, wij waren NIET boos, wij waren bijzonder teleurgesteld!!

Waarom waren wij dat:

We zaten al een half uur in je zaak.
Er was nog niet eens gevraagd of wij wat wilden drinken.
De "afhaal" gasten stonden tegen onze tafel.
Er waren al wel een stuk of 40 tot 50 pizza's en andere gerechten afgehaald!
Zo wil niemand als gast behandeld worden!
Ons geduld was op!!

Er werd hard gewerkt door jou en je medewerkers.
Maar zo met je gasten omgaan is NIET goed. Wij hadden " de aandacht" toe wij nadat we ons vertrek aangekondigd hadden ook daadwerkelijk vertrokken.

Jij kwam ons nagelopen en vertelde dat je te weinig personeel had. Je verweet ons dat we BOOS waren, nogmaals wij waren NIET boos.

Gratis tip: concentreer je op je restaurant OF op afhalen. Zoals je nu werkt maak je je restaurant helemaal kapot!

Succes, je zult ons niet vaak meer in je restaurant kunnen begroeten!

19 februari 2018 beoordeeld

erg goed eten, en lekkere wijn! zeker een aanrader als je van Italiaans eten houd! personeel is ook vriendelijk.

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier al vaker en niet voor niéts, want wie eet er niet graag een fantastisch Italiaans voedsel. Met ons vieren hebben we opnieuw heerlijk gehet. Complimenten aan Anthonio en zijn koks en zijn goede bedienend personeel. Verschillende voor hen hoofdgerechten. Stuk voor stuk TOP! Verschillende soorten drank, pils, wijn, bronwater Prosecco en koffie. We mochten € 165 00 afrekenen. Een limocello was een leuk afscheid geweest.

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Il Sole serveert heerlijk authentiek eten. Pizza en Pasta en heerlijke salades. De bediening is van een verder uitgestorven soort, zo vriendelijk en attent! De combinatie van het heerlijke eten voor een hele goede prijs met zo’n bediening maakt het een feestje!

Reizigers die Il Sole bekeken, bekeken ook

Sleeuwijk, Noord-Brabant

In Il Sole geweest? Deel je ervaringen!