“Goed eten in Gotkum”
Beoordeling van De Gasterij

De Gasterij
Reserveren met
De Gasterij is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 54 Restaurants in Gorinchem
Keukens: Europees, Diner, Frans, Nederlands, Guatemalteeks, Hedendaags, Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met collega prima gegeten.
Zalm en kabeljauw.
Prima bediening en gezellig terras.
Heel betaalbaar en goed eten.

3 april 2018 beoordeeld

Wij kozen met zijn tweeen het 3-gangenmenu voor €25. Bij dit menu mag je alles van de kaart kiezen. Het menu is vrij uitgebreid dus keus genoeg. Wij hadden zin in vlees van de green egg. Helaas moest het stuk van mijn vrouw drie keer terug omdat het niet gaar was. Volgens mij lag het meer aan de kwaliteit van het vlees dan de kookkunst van de kok. Voorgerecht en toetje prima in orde. Inclusief drank toch bijna €100 kwijt en dat is echt te veel voor plate service.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker geluncht, voor de zekerheid van te voren maar gereserveerd voor de zaterdag. Wij zaten binnen, maar ook buiten kan je heerlijk zitten als het zonnetje schijnt. Hebben de clubsandwich en broodje kip op, was lekker! Ook een vriendelijke bediening, en hebben er lekker op ons gemak gezeten.

11 maart 2018 beoordeeld

Deze locatie wordt steeds beter vooral straks in de zomer aan te bevelen want er is ook een terras. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Er is een ruime kaart met lekkere gerechten volop keuze dus. Een fles water is wel prijzig 4.50.
Reserveren is gewenst vooral op een koopavond kan het snel vol zitten.

6 maart 2018 beoordeeld

Het menu aan 25 Euro met voor- en hoofdgerecht en dessert naar keuze is een echte meevaller. De Balsamico Carpaccio was mooi gepresenteerd en bomvol smaak. De hoofgerechten - geflambeerde entrecöte en gebakken rundreepjes - waren lekker en de porties zijn zeker voldoende. Een lekker flesje Italiaanse wijn aan 29 Euro is juist geprijsd. De vlotte en vriendelijke bediening is eveneens een pluspunt.

Reizigers die De Gasterij bekeken, bekeken ook

Gorinchem, Zuid-Holland

In De Gasterij geweest? Deel je ervaringen!