TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 februari 2019

We kwamen terug van de wintersport. We doen dat graag met een tussenstop. Prima kamer. Matrassen beter dan de vorige keer.Het zag er allemaal vrolijk en goed onderhouden uit. Lekker geslapen. Vroeg weer weg.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Alain S, Manager van Ibis Budget Strasbourg Sud Illkirch Geispolsheim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2019

Dear customer,

tank you for taking the time to comment on your stay in our hotel. We are glad to know you enjoyed your room. If you should come back, be sure to enjoy the new common areas, with the sports equipments, the table soccer and videogame console. And when the summer is back, you will also be able to enjoy lounging on our terrasse or play some pétanque.

Best regards,
the Ibis Budget Geispolsheim team.

Beoordeeld op 28 maart 2017

We kwamen om ca 17.00 uur aan. Receptie was open. Vriendelijke doelmatige ontvangst. Een fijne kamer met 2 bedden. Later een smakelijke dagschotel, op de kamer gebracht. Goed geslapen.
Ontbijt vrij sober maar goed en lekker.
Prima budget hotel; vriendelijke prijs

Kamertip: Zo doorgaan
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 22 september 2016

Prima Ibis Budget hotel. Verbleef hier als tussenstop tussen Straatsburg en Europark.
Kamer was zeer schoon en personeel erg correct, zeker een aanrader voor een nacht over als tussen stop. Plus van dit hotel is dat je er ook nog wat te eten kun krijgen (pizza en broodjes). Wifi erg goed, geen blokkades op snelheid of extra betalen.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 september 2016

Recent verbleven in dit hotel. We kwamen aan om 1.15 uur 'S nachts en konden zeer gemakkelijk d.m.V. De incheck computer naar binnen. Alleen jammer als je een 3 pers kamer boekt dat je maar voor 2 pers handdoeken krijgt. Na melden bij receptie wel netjes opgelost.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima verblijf voor een stopover in Straatsburg. Het personeel is vriendelijk en deskundig. Alles is basic, maar wel goed. De kleine kamers hebben wat nodig is een schoon bed en een goed werkende douche. Je bent zo in het centrum van het prachtige Straatsburg. Eventueel zelfs met de tram! Het hek van de besloten parking was wel defect en de parkeerplaatsen zijn voor kleine Franse autootjes geschikt. De buitenkant (en binnenkant) zijn niet heel charmant, maar voor wie dat niet erg vindt is dit hotel qua prijs/kwaliteit een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016