18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dichtbij het vliegveld van Alicante op een industrie terrein vindt je dit comfortabele hotel. Kamers zijn ruim van opzet netjes en verzorgd tot aan mini bar aan toe niets op aan te merken. Zelfs het geluid van eventuele overvliegende vliegtuigen heb je geen last. Kortom een goed verblijf. Een min puntje vanwege het late tijdstip op een zaterdag avond dachten we lekker makelijk even wat eten in het restaurant de bediening vlot maar het uiteindelijke eten daar mogen ze echt wel wat aan doen. Het was holiday-in ten treuren echt niet lekker eerder smakeloos. De wijn maakte het een heel klein beetje goed.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
JoseBeneyto, Front Office Manager van Hotel Port Elche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2016

Beste Terry v,
Wij waarderen uw opmerkingen zeer. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf ondanks het incident met voedsel. We hebben erg spijt van wat er gebeurd is. Wat we overwegen om te proberen om het te repareren.
Nogmaals bedankt voor uw woorden.

We hopen snel weer te bezoeken.

14 september 2016 beoordeeld

Uiterst net hotel ruime schone kamers gewoon goed. Helaas misschien komt het omdat het zaterdag avond was wilde we nog iets eten dat was geen succes. Dat zou in onze ogen een verbeter punt mogen zijn. We komen zeker terug.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
JoseBeneyto, Front Office Manager van Hotel Port Elche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Beste Terry v,
Hartelijk dank voor het laten ons uw opmerkingen over uw verblijf in ons hotel. Uw feedback helpt ons te verbeteren, in dit geval, proberen we op het onderwerp van eten beter.
We hopen snel.

Met vriendelijke groet

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit nieuwe hotel ligt dichtbij de luchthaven van Alicante. Het hotel ligt op een industrieterrein. De omgeving is dus zeer rustig. Het is 10 min rijden naar het centrum van het stadje.

De kamers zijn ruim. De badkamer is heel netjes. Het personeel is zeer vriendelijk én ze begrijpen Engels.

Het ontbijt was meer dan OK.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
JoseBeneyto, Front Office Manager van Hotel Port Elche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2016

Dear guest Fanuel B,

First of all, we would like to thank you for you time and your review of your stay in our hotel. It is always a pleasure to read words like yours. All our staff work hard to do their best to serve our guest.
Thank you again for your comment.

We hope to receive you again in the near future.

Yorus sincerely,

23 augustus 2016 beoordeeld

Keurig modern hotel met vrij redelijk engels sprekend personeel. Eten was niet geweldig, maar keurig geprijsd en bediening was vriendelijk. Kamers zijn schoon en goed cool te houden. Wel jammer was dat de wifi niet tot op de kamer kan, dus internetten ging alleen in de (ruime) lobby.

Helaas te kort geweest om andere voorzieningen (fitness, zwembad) te bekijken.

Kamertip: Als wifi belangrijk is: vraag aan de receptie een kamer met goede wifi ontvangst.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
JoseBeneyto, Front Office Manager van Hotel Port Elche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2016

Dear ottosvdo,

Thank you very much for your review. We are delighted to read that your stay with us was nice.

We look forward to receiving you again soon so you could see and use our gym and sauna.

Yours sincerely,

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi rustig hotel, ligging op industrieterrein, zoeken als je laat in de avond aankomt. Zeer nette kamer, verduisteringsgordijn. Bar om 23.00 gesloten dus geen drankje meer te verkrijgen, minpunt. Wel minibar op kamer met normale prijzen. Ontbijt zeer goed, lekkere koffie. Barbediening traag. Checkin/out zeer klantgericht. Fietsverhuur en parking onder hotel. Fraaie inrichting hotellounge.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
JoseBeneyto, Front Office Manager van Hotel Port Elche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Dear 70lilawadee,

We want to thank you for your comment about us.
We are glad to see that you liked our hotel and your stay here was pleasant.

We are looking forward to attending you again.

Yours sincerely