“Warm, warmer, warmst. Op een uitstekende locatie.”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Evelien C
1 beoordeling
“Warm, warmer, warmst. Op een uitstekende locatie.”
Beoordeeld op 29 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Tijdens de warmste hittegolf die Frankrijk ooit gekend heeft, zaten wij in een gerieflijk, net appartement op de bovenste verdieping (geen lift aanwezig) van een vier verdiepingen tellend appartementsblok. Perfecte uitvalsbasis naar Parijs (station Ecouen-Ezanville is op 20 minuutjes stappen over 'het oude kolenspoor' door het bos van Ecouen). Parijs is 20 minuutjes verderop met de Transilien, ligne H. (Met wat geluk zit er zelfs iemand aan het loket kaartjes te verkopen, anders moet je jezelf maar redden aan de automaten).

Na twee dagen met temperaturen boven de 40 °C (eerlijk: dit is uitzonderlijk), was het niet meer doenbaar op dit appartement en moesten we helaas vluchten uit de warmte. Wel hebben we een kleine week "normale" temperaturen mogen beleven en was het dus een leuke reis omwille van de goede ligging van dit appartement.

De gastvrouw heeft ons prima ontvangen en veel tips gegeven. Ook heeft Ecouen een postkantoor, enkele mooie bezienswaardigheden en een toeristische dienst.

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.