“Prijs -kwaliteit super en zeer vriendelijk !!!!”
Beoordeling van Restaurants Colmar

Restaurants Colmar
Geclassificeerd als nr. 10 van 15 Restaurants in Drogenbos
31 mei 2018 beoordeeld

Prijs -kwaliteit super en zeer vriendelijk !!!! Een grote keuze aan koud buffet - warme gerechten en desserten - fris en steeds aangevuld.Alles zeer netjes .Zeer vriendelijk personeel.Mooi terras.Zijn er al verschillende keren geweest en steeds top ! Een aanrader voor familiefeestjes - steeds met dranken inbegrepen. Zeer kindervriendelijk.

26 december 2016 beoordeeld

ga meer dan twintig jaar naar dit restaurant voor verjaardag kinderen, altijd goed geweest, geen enkel probleem

colmarrestaurants, Marketing van Restaurants Colmar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Geachte,

Wij danken u voor uw reactie en waarderen enorm de positieve feedback van onze klanten. We vinden het fijn dat u een tevreden klant bent!

25 april 2016 beoordeeld

Prijs kwaliteit prima, om iets te vieren in gezins verband OK
Leuk voor de kinderen zeker de keuze van salade bar en dessert buffet.

colmarrestaurants, marketing van Restaurants Colmar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2016

9 februari 2016 beoordeeld

Het concept van Colmar is niet slecht .Men eet hier een goed middagbuffet met genoeg afwisseling in salades en warme gerechten

colmarrestaurants, marketing van Restaurants Colmar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2016

Geachte,

Wij danken u voor uw reactie en waarderen enorm de feedback van onze klanten. We vinden het fijn dat u een tevreden klant bent!

2 januari 2016 beoordeeld

Tevreden over de formule. Binnen het uur heb je gegeten, van soep tot dessert. Geen wachttijden, vindt dit zeer practisch. Ben een regelmatige bezoeker van de keten. Koud buffet wordt regelmatig aangepast kwa seizoen. De laatste keer ben ik met kerstavond gaan eten. Toen vond ik het wel spijtig dat het koud buffet geen aangepaste tema had en ook bij het dessert was er bijvoorbeeld geen kerstbuche voorzien. Vriendelijk personeel.

colmarrestaurants, marketing van Restaurants Colmar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Reizigers die Restaurants Colmar bekeken, bekeken ook

Drogenbos, Vlaams-Brabant

In Restaurants Colmar geweest? Deel je ervaringen!