Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Op doorreis bij dit hotel beland.
Prima hotel voor kort verblijf.
De kamer vonden wij warm en muffig. Was wel een ventilator. De badkamer en wc prima.
We hadden een familie kamer met een tussen deur idiaal.
De bedden waren top.
De man achter de receptie deed zijn uiterste best om Nederlands te praten maar spreekt ook Duits en Engels.
Een compliment daarvoor.
Restaurants genoeg om de hoek.

Ontbijt was voor Franse begrippen heel goed, vers en verzorgd.
Ook sfeervolle eetzaal.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 1 september 2015

Voor een doorsnee snelweghotel is dit een goed adres. Prima ontvangst door personeel wat ook goed Engels spreekt. Kamers waren in orde en het diner op buffetwijze was prima en voldoende. ook het ontbijt was voldeed aan de verwachtingen.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juni 2015

Vriendelijk ontvangst en een mooie kamer, vol verwachting naar het restaurant ( paar keer slecht gegeten in frankrijk) en de onvangst was geweldig ons eten en wijn besteld op advies van de gerant, in een woord geweldig. Komen zeker terug .

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 22 juni 2014

Mooi hotel, handig op doorreis. Grote Carrefour op loopafstand. Eten is prima. Kamer was ok, maar het laken had wat vieze plekken en de sprei was ook niet heel fris. Het hotel was wel erg gehorig. Je hoorde deuren hard dichtslaan, al vanaf 6u in de ochtend; vroege vertrekkers.

Kamertip: Geen lift, maar begane grond is gehorig.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 oktober 2013

Gelegen dicht aan de autosnelweg. Goed ingerichte kamers. Eten is goed zonder te spreken over gastronomie natuurlijk.
Wij gaan daar steeds overnachten wanneer we wijn gaan aankopen in de streek (Macon, Beaujolais, St.Véran en Pouilly Fuissé).
Bijkomend detail, op de parking van de Hyper Carrefour, gelegen dicht bij dit hotel, kun je de auto voltanken aan een voordelige rpijs (met bankkaart).
Er is ook een aparte parking voor de voertuigen.

Kamertip: Wij namen steeds een kamer naast de auto-parking en het kleine openlucht zwembad. Zo kan je gemakkelijk in en uitladen, alsook genieten van het terrasje voor de kamer.
  • Verbleef: september 2013, reisde met familie