Priceline
  • Gratis parkeren
ibis budget Mâcon Crèches(Chaintre)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Chateau de la Barge(Charnay-les-Macon)
  • Gratis parkeren
P'tit Dej-HOTEL Macon Sud(Creches-sur-Saone)
  • Restaurant
Ibis Macon Sud(Creches-sur-Saone)
Premiere Classe Macon(Creches-sur-Saone)
Fasthotel Well inn(Charnay-les-Macon)
  • Gratis parkeren
Hotel des Vignes(Julienas)(Heel veel waar voor je geld!)
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis bij dit hotel beland.
Prima hotel voor kort verblijf.
De kamer vonden wij warm en muffig. Was wel een ventilator. De badkamer en wc prima.
We hadden een familie kamer met een tussen deur idiaal.
De bedden waren top.
De man achter de receptie deed zijn uiterste best om Nederlands te praten maar spreekt ook Duits en Engels.
Een compliment daarvoor.
Restaurants genoeg om de hoek.

Ontbijt was voor Franse begrippen heel goed, vers en verzorgd.
Ook sfeervolle eetzaal.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
1 september 2015 beoordeeld

Voor een doorsnee snelweghotel is dit een goed adres. Prima ontvangst door personeel wat ook goed Engels spreekt. Kamers waren in orde en het diner op buffetwijze was prima en voldoende. ook het ontbijt was voldeed aan de verwachtingen.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
4 juni 2015 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst en een mooie kamer, vol verwachting naar het restaurant ( paar keer slecht gegeten in frankrijk) en de onvangst was geweldig ons eten en wijn besteld op advies van de gerant, in een woord geweldig. Komen zeker terug .

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
22 juni 2014 beoordeeld

Mooi hotel, handig op doorreis. Grote Carrefour op loopafstand. Eten is prima. Kamer was ok, maar het laken had wat vieze plekken en de sprei was ook niet heel fris. Het hotel was wel erg gehorig. Je hoorde deuren hard dichtslaan, al vanaf 6u in de ochtend; vroege vertrekkers.

Kamertip: Geen lift, maar begane grond is gehorig.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
31 oktober 2013 beoordeeld

Gelegen dicht aan de autosnelweg. Goed ingerichte kamers. Eten is goed zonder te spreken over gastronomie natuurlijk.
Wij gaan daar steeds overnachten wanneer we wijn gaan aankopen in de streek (Macon, Beaujolais, St.Véran en Pouilly Fuissé).
Bijkomend detail, op de parking van de Hyper Carrefour, gelegen dicht bij dit hotel, kun je de auto voltanken aan een voordelige rpijs (met bankkaart).
Er is ook een aparte parking voor de voertuigen.

Kamertip: Wij namen steeds een kamer naast de auto-parking en het kleine openlucht zwembad. Zo kan je gemakkelijk in en uitladen, alsook genieten van het terrasje voor de kamer.
  • Verbleef: september 2013, reisde met familie