26 mei 2018 beoordeeld

Fijn hotel behulpzaam personeel smaakvolle gerechten wat gedateerde maar wel schone kamer met fijne bedden vlotte receptie voldoende parkeer ruimte goed werkende wifi op de kamer mooie omgeving met volop fiets en wandel mogelijkheden.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op doorreis. Voor diner Kabeljauw en falafel genomen. Smaakte prima. Kabeljauw wel aan de kleine kant. Frietjes wel wat aan de zoute kant. Garnituur compleet met groenten en appelmoes. Vriendelijke medewerksters.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
24 mei 2018 beoordeeld

prima hotel,weliswaar hier en daar wat gedateerd,maar toch een prettig verblijf gehad.
goeie kamer, goede bedden.
ontbijt een beetje minder dan in de meeste andere valkies,maar toch een voldoende.
diner was toppy. dus eigenlijk fijne pinksteren gehad.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
23 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijke omgeving, prettig hotel, wij verbleven op de derde etage, daar is geen balkon.
Indien je meerdere dagen daar verblijft is dat een beetje jammer. Maar voor 1 nacht goed te doen.
Voor de rest prima hotel!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
22 mei 2018 beoordeeld

het probleem van de airco was slechts verholpen na een tweede verwittiging aan de nachtwaker gedurende de eerste nacht. voor de rest hebben we van een aangenaam verblijf genoten:lekker eten,beleefd personeel

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie