“Met een Thais tintje ”
Beoordeling van Café Le Carrefour

Café Le Carrefour
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Sint Odiliënberg
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een mooi zomers dagje en zaten heerlijk op het terras. Thais soepje vooraf en mijn partner een soort tomaten soepje wat beide prima smaakten. Hoofd een groente curry en ik dagmenu. Biefstuk reepjes in pittige saus op een bedje van salade. Smaakte allemaal heerlijk. Aan te bevelen !!!!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede asperges en salade met geitenkaas gegeten op een fijn en schoon en zonnig terras. Bediening is super vriendelijk. Enige wat ik miste is een glaasje water uit de kraan.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten! Aanrader! Goed verzorgd en fijne bediening. Eten wordt leuk opgediend en heerlijk in het zonnetje kunnen eten

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Érg goed gegeten! Heerlijke kroketten van Valuas op de kaart, goede bediening en lekker toegankelijke bediening. Zeker een aanrader!!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan kasteel Aerwinkel kwamen we hier kort lunchen. Zeer gastvrij, mooi opgemaakt en vers en lekker.

Reizigers die Café Le Carrefour bekeken, bekeken ook

In Café Le Carrefour geweest? Deel je ervaringen!