Travelocity
Orbitz.com
Priceline
eDreamsUS$ 120
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Het is een unieke plek aan het water met heel fijn, vrolijk en vriendelijk personeel. De kaart is lekker overzichtelijk en alles is goed! De hotelkamer is gedateerd en donker. Het bed was schoon maar verder vonden we het niet helemaal fris (in hoeken en kieren wordt niet schoongemaakt). We komen hier zeker weer terug maar dan zonder overnachting.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 22 juni 2021 via mobiele applicatie

Na een dagje varen wilde we nog een klein hapje eten op het terras. Bij Goerres ben je zeker welkom!
Zeer klantvriendelijke ontvangst, leuke bediening en gezellig terras aan het water! Ook het restaurant binnen zag er sfeervol uit. Het eten was prima. Dit is hoe je als gast ontvangen wilt worden. Wij waren met twee gezinnen en een hond.

Beoordeeld op 15 mei 2021

Friese gastvrijheid en een prachtige locatie. Wij zijn vandaag te gast geweest in hotel Goerres en hebben genoten. Een absolute aanrader. De bediening is uitzonderlijk vriendelijk en gastvrij. Geen twijfel over mogelijk, wij komen terug!

Beoordeeld op 8 mei 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben met ins gezin in de familie kamer geslapen heerlijke nachten geslapen. Top bedden en het ziet er top uit! Het ontbijt was heerlijk! Net zo als het avondeten. Niet alleen dat was top de service was ook helemaal perfect! Wij hebben ook een sloep er bij gehuurd dat is erg aan te raden. Het waren dus 4 geslaagde dagen en het is de ideale uitvalsbasis om friesland te ontdekken!

Beoordeeld op 13 augustus 2020

Van de voorkant weet je niet wat er aan de achterkant zit dit is de one to catch van Hotel Restaurant Goerres. Aan de voorkant zou je niet vermoeden dat er zo een leuk terras aan het water is. Alles is heel gemoedelijk en gastvrij en keurig ingericht. Tevens wordt er duidelijk rekening gehouden met de regels die betrekking met COVID19. De kwaliteit van het eten is in lijn met de prijs. Lees prima kwaliteit voor een faire prijs. Als je in het mooie Akkrum lekker aan het water wilt eten en ook nog wat vertier wilt hebben is dat een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020