“Heerlijk gegeten”

Brasserie Restaurant bij Els
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Exloo
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een wandelweekend in Exloo heerlijk gegeten bij Els. De carpaccio van Drents weiderund en de tournedos waren voortreffelijk bereid door chefkok Dennis Lanting. Fijne verrassing was de cabernet sauvignon van het Chileense huis Casa Silva, een van mijn favorieten. Als we in de buurt zijn komen we hier zeker een keer terug!

24 augustus 2020 beoordeeld

Gisteren heerlijk gegeten Bij Els. Eten was heerlijk. Bediening prima en mooie ruimte. Een aanrader.

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurant, goede bediening en uitstekende keuken. Leuke plek in gezellig Exloo. Aanrader voor een lekker diner.

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 17 augustus genoten van een heerlijk diner op het terras van Bij Els.Het gebruik van verse ingredienten was duidelijk te zien en te proeven. Eten is met liefde klaargemaakt door een enthousiaste en gedreven jonge kok.
De bediening was alert en vriendelijk. Dit adres is een aanrader!

9 augustus 2020 beoordeeld

Vanavond uitstekend gegeten “bij Els” in Exloo.
Enthousiaste jonge kok (zoon van Els) die alles wat op de kaart staat, zelf maakt zonder toevoegingen van smaakmakers uit de chemische industrie Knorr, Maggi, ed waardoor de gerechten eerlijk en heerlijk smaken.
De bisque getrokken van Hollandse krabben geserveerd met garnalen en bosui is tong strelend.
Het hoofdgerecht wordt met zorg bereid en opgediend, waarbij de geserveerde huiswijnen het geheel afmaken.
De zelfgemaakte bonbons bij de koffie smaken heerlijk, maar mogen wat mij betreft iets kleiner zijn.
Al met al de zeker de moeite waard om hier het diner te gebruiken.

Reizigers die Brasserie Restaurant bij Els bekeken, bekeken ook

In Brasserie Restaurant bij Els geweest? Deel je ervaringen!