“Erg goed eten”

Diner Café Bussemaker
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Exloo
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld

Gezellig terras en heerlijk eten Aardige bediening piekmomenten een wandeling te starten of te eindigen ook vlakbij de schaapskooi van Exloo

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij konden op het terras genieten van een voortreffelijk bereide asperges-maaltijd; een goede combinatie van aardappeltjes, ei, goede ham en vooral vers smakende asperges. De bediening was vlot en efficiënt en vooral ook goed van humeur.

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich prima gegeten. De kaart was niet heel bijzonder maar wat we hadden besteld was goed bereid.

Het werd wel heel snel gebracht allemaal en dat maakte het niet echt sfeervol, was erg jammer want na 1 uur stonden we alweer buiten.

Voor ons niet nog eens.

19 februari 2018 beoordeeld

Besloten tijdens een weekend Drenthe om a la carte bij Bussemaker te gaan eten. Op basis van ervaringen van enige jaren geleden, een tafel voor 4 gereserveerd in de serre.
Reserveren bleek niet overbodig want het restaurant zat ( op een zondagavond) afgeladen vol. Kort en goed, we hebben weer voortreffelijk gegeten, hoofdgerecht, nagerecht, koffie, met een goede wijn. Jammer dat tot 2 keer toe een gerecht " uitverkocht" was en dat de spare ribs op wat plekken een beetje te veel vuur hadden gehad.. Enigszins teleurstellend. Uiteindelijk heeft dat de pret toch niet mogen drukken. Verder was alles perfect. Bussemaker blijft in de regio één van de beste restaurants. Personeel is vriendelijk en service gericht.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima restaurant om te gaan lunchen of te gaan dineren. Voldoende keuze op de verschillende menu’s .
Er is een vaste kaart met daarnaast verschillende specials. Bediening is netjes en zorgt ervoor dat je een prima middag of avond hebt.
Een aanrader in Exloo, voldoende parkeergelegenheid.

Reizigers die Diner Café Bussemaker bekeken, bekeken ook

In Diner Café Bussemaker geweest? Deel je ervaringen!