Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in een prachtige en rustige omgeving.
Ontbijt was goed. Minpuntje tafels werden niet afgeruimd.
Diner was goed.
De verlichting in de badkamer is door een spaarlamp wat onermaats.
De overdekte stalling voor de fietsen is niet ruim genoeg.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 mei 2018

Locatie is prachtig! Maar oh oh wat moet er hier een hoop gebeuren eer dat het vier sterren waard is!
Wij hadden de royal suite, was erg fijn die ruimte maar daar is ook alles mee gezegd. Kamer is gedateerd, vloerbedekking vlekkerig, bankstel viezig, bed doorgezakt. Hoogste tijd voor vernieuwing. Prijs kwaliteit verhouding niet oké.
De hemelvaartsdag actie was incl ontbijt en drie gangen diner.
Nou om eerlijk te zijn eet je in een voetbalkantine nog lekkerder dan hier....
Het was echt om te huilen...personeel had er geen zin in...veel fouten..gerechten werden gebracht die we niet besteld hadden, de kleding van de serveester zat onder de vlekken, foccacia brood was droog,De borden niet verzorgd opgemaakt..er is 1x gevraagd of we iets wilde drinken en dat was bij binnenkomst..het dessert was een verbrande marshmallow, stukje uitgedroogd cake en drie andere mini snackjes.
Toen er werd gevraagd of het eten gesmaakt had was ons antwoord dan ook nee niet echt...niks geen sorry of iets van tegemoet komen in de vorm van wat dan ook.
Ontbijt was redelijk...scrumbled egg is uit een fles met water aangemaakt, jammer..
Wel moet je er op tijd zijn anders zijn de broodjes op...er ligt wel genoeg gewoon brood.
Bij het uitchecken dit ook gemeld waarop er geantwoord werd..ja we hebben wel meer klachten gekregen.
Nu hopen dat er ook iets mee gedaan wordt.
Voor ons hier nooit meer...liever van der Valk!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Na lang zoeken dit hotel uitgezocht. prachtige locatie! De foto’s van het buitenbad met glijbaan gaven de doorslag. Maar helaas: het zwembad kon niet worden gebruikt. Geen sorry of niks. En vervolgens wel 7,50 moeten betalen voor een uurtje tennis op een baan waar plantjes op groeien. Teleurstellend.

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Erg jammer dat de buitenbaden dicht waren met 26 graden. Er zou een lek in zitten... in alle drie de baden?? Ook was onze boeking “vergeten” te verwerken. 12.15 lunch? Geen kok aanwezig. Leek me zo’n goed hotel maar wat een enorme tegenvaller!

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier 1 nacht geweest. Prima hotel. Kamer is ruim, modern en schoon. Er is een binnembad, relaxruimte en een tuin. Er zijn 3 buitenbaden die noet open waren. Er is ook een sauna gedeelte met een stoomkabine, een sauna, een whirlpool en een koude dompelbad. Hier is badkleding niet toegestaan (dinsdag badkledingdag). Ontbijt is prima. De omgeving is erg mooi. Er is veel te doen in de buurt.