“Een erg goed no nonsense restaurant met uitstekende ingrediënten”
Beoordeling van Coppetta Bruno Trattoria

Coppetta Bruno Trattoria
Geclassificeerd als nr. 1 van 40 Restaurants in Citta della Pieve
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
26 augustus 2017 beoordeeld

Dit was een van de beste restaurants in de omgeving van Citta della Pieve. Correcte bediening, heerlijke keuken.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geluk want alle tafeltjes waren binnen én buiten gereserveerd, maar omdat we vroeg waren zou het net kunnen passen. We mochten dus aanschuiven. Heerlijke antipasti misti gegeten, vooral de witte bonen (normaal niet mijn favoriet) waren verrassend lekker. Als hoofdgerecht lam, goed gesmaakt. Porties zijn ruim. Enig minpuntje is dat ik voor mijn tweede glas witte wijn een andere keus wilde maken, maar dat bleek niet te kunnen; de reden is mij niet duidelijk geworden.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

restaurant zat propvol, maar we kregen toch nog een plaatsje op de verdieping, waar blijkbaar nog verschillende ruimtes zijn die allemaal vol gasten zitten. de bediening was vlot en supervriendelijk. we aten een heerlijk en memorabel stuk bistecca fiorentina van chianina vlees. dit wordt dan aan tafel versneden een opgediend. we kregen het met 2 volwassenen en 1 kind amper op. de twee andere kids aten een lekkere pizza. rode huiswijn was redelijk en dessertjes waren basic. prijzen in lijn met de kwaliteit. een aanrader.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en een ongewoon vriendelijke bediening. Lekkere jazzy muziek op de achtergrond. Na een jaar weet de serveerster je nog te herinneren. Een avondje uit met alles erop en eraan.
Ge-wel-dig!!! Ga erheen en geniet. Je verdient het tenslotte.

14 juni 2017 beoordeeld

2 jaar geleden waren wij hier ook en toen was het al een fantastische ervaring. Ook deze week weer mogen genieten van een heerlijke "Pranzo". Speciaal is zeker de samenwerking tussen de familie en hun . Zo verzorgen de Nonna en Nonno de Anti Pasti, Nonno zijn scherpe mes glijdt door de Proscuito en Nonna vleit deze dan me liefde en respect op een zilver plateau. Tegen zoveel liefde kan geen enkele Michelin ster op. Wij genieten van heerlijke anti pasta's en pasta's met lokale ingrediënten en natuurlijk de onafscheidelijke zwarte truffel die rijkelijk neerdwarrelt op de borden onder het toeziend oog van de Carnista en de Pannista, namen die wij verzonnen voor de Pizzabakker die ook het brood vers uit zijn oven toverde en de "Grillmaster" die de geregistreerde Chianina vakkundig, grill-streepjes op zijn lijf schroeit. Een waar feest om hier te mogen zijn.

Reizigers die Coppetta Bruno Trattoria bekeken, bekeken ook

Citta della Pieve, Province of Perugia

In Coppetta Bruno Trattoria geweest? Deel je ervaringen!