24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier tussendoor geluncht terwijl we de baaien en het landschap van Bandabou ontdekte. Het is een prachtige locatie met een geweldig mooi uitzicht en het landhuis is mooi gerenoveerd.

De lunchkaart was uitgebreid en het eten was heerlijk. Een aanrader is de stoba, een lokaal stoofgerecht.
Ook het personeel was erg vriendelijk.

We komen hier zeker terug en zullen het ook aan anderen aanraden!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
1 mei 2018 beoordeeld

Ik heb 10 dagen alleen gespendeerd in Landhuis Klein Santa Martha. Vanuit deze locatie veel mooie dingen te zien en te doen. het toegewijde en uiterst vriendelijke personeel heeft mijn verblijf extra aangenaam gemaakt. Het uitzicht is adembenemend en je moet echt een zonsondergang hebben gezien vanuit de tuin.
Kamers zijn prachtig, worden elke dag schoon gemaakt en het geluid van de tocht door het huis is rustgevend.
De kaart is niet uitgebreid maar het eten is heerlijk. Voor zowel ontbijt als avondeten kun je hier heerlijk genieten.

Via Manielle, een van de medewerkers, heb ik een gave jeeptour geboekt. Alle prachtige stukken van de westkant van het eiland mogen zien. Curacao op zijn mooist en een wonderschone natuur.

Dear Steffi and Arend:
Thank you so much for having me. Felt like home to me!
You are the nicest people, I will be back!

• Verbleef: april 2018, reisde alleen
21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig landhuis, schitterend gerestaureerd!
Uitstekend gegeten, het geiten stoofpotje is echt een aanrader. De bediening is heel vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug om van het uitzicht overdag te genieten.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
12 december 2017 beoordeeld

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad op landhuis klein santha martha. We hadden per ongeluk de verkeerde datum geboekt, maar ze waren enorm flexibel waardoor we gelukkig nog op de juiste data konden blijven. De kamer was enorm groot en van alle gemakken voorzien en heel mooi! Zeker een aanrader als je aan de noord kant van het eiland wilt verblijven!

Kamertip: Standard Room is al fantastisch en erg groot
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Landhuis klein Sta. Martha kan je heerlijk lunchen op het terras. De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Het eten (Cesar salade met garnalen) is goed en lekker. Kortom een plekje om aan te raden. Wij komen nog een keer teug voor het drie gangen menu (diner)...

Verbleef: november 2017, reisde met een partner