Landhuis klein Sta Martha / Boutique hotel Blenchi
  • Aan het strand
Bayside Boutique Hotel(Willemstad)
Hilton Curacao(Willemstad)
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Landhuis klein Sta. Martha kan je heerlijk lunchen op het terras. De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Het eten (Cesar salade met garnalen) is goed en lekker. Kortom een plekje om aan te raden. Wij komen nog een keer teug voor het drie gangen menu (diner)...

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
18 april 2017 beoordeeld

Al aankomend bij het hotel kom je in een bepaalde sfeer als je de weg oprijd. Het is een erg mooi landhuis, de kamers waren erg groot. Het enige nadeel van onze kamer vonden we dat onze douche achter de Front Office zat en het nogal een gehorig gebouw is. Bij binnenkomst geweldig ontvangen door de eigenaresse met een welkomstcocktail. Het zwembad is niet groot maar heerlijk om even af te koelen. 's avonds hier ook gegeten, zeker een aanrader! Je zit heerlijk op hun terras met een geweldig uitzicht. Wij hadden een voor en na als verassing van de chef en hoofdgerecht konden we zelf kiezen. Vooraf een ceviche van vis: Geweldig gerecht, zeker een aanrader als je hierheen gaat! Ik zou dit hotel zeer zeker aanraden!

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
5 oktober 2016 beoordeeld

Het Restaurant landhuis gelegen op een hoog gelegen deel van Soto met overdag prachtig uitzicht over de Santamara Martha Baai het eten is uitstekend en de bediening vriendelijk ook voor vragen en advies wordt je zonodig geholpen door manager Arend.

Verbleef: oktober 2016
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We bleven twee nachten in dit overheerlijk rustig landhuis. S'ochtends wordt je wakker en je hoort de vogels zingen. Ontbijt is goed verzorgt maar niet uitgebreid. Overdag kan je genieten van het kleine pool of liggen in een hangmat. Zonsondergang is hier heel erg mooi en dat moet je zeker niet missen. Diner is over heerlijk en de chefkok krijgt van mij een dikke 9. Chefkok is een zeer aardige antilliaanse man die zeker oog heeft voor details en smaak van zijn gasten waar hij ook kwam vragen of het eten lekker was. Als je op Curacao woont of op vakantie bent en je wilt rustig in een mooi omgeving moet je zeker dit boutique bezoeken.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
21 juli 2016 beoordeeld

Positieve puntjes:
Het personeel was steeds vriendelijk, attent en flexibel volgens je eigen behoeften. De gastvrouw gaf steeds tips voor uitstappen. Het hotel zelf en het uitzicht waren prachtig. Het eten (ontbijt/lunch/diner) waren van zeer hoge kwaliteit.

Negatieve puntjes:
Rondom het hotel zijn er weinig andere restaurants en dergelijke te vinden.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner