TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Soto
Keukens: Caraïben, Europees, Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant landhuis klein sta. martha bevindt zich in een onlangs gerestaureerd 17e-eeuws landhuis. Het restaurant kijkt uit over de Santa Martha baai en heeft veruit de beste zonsondergang van het eiland! Het restaurant is 7 dagen per week geopend voor ontbijt, lunch and dinner.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw, dit was echt ongekend. Super lieve meid in de bediening, ontzettend goed eten en een prachtig uitzicht. Wij hebben hier geluncht, dat kunnen we iedereen aanraden.

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld

Het bezoeken waard dit oude landhuis! Super locatie met mooi uitzicht. Het eten en de bediening waren niet héél uitzonderlijk maar meer dan prima. Ik zou dit zeker aanraden.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De afgelopen jaren hier meerdere keren geweest. Tijdens ons afgelopen verblijf op curacao hier wederom heerlijk gegeten. De locatie is prachtig, het personeel hartelijk en ontzettend lief en de prijzen goed. De bediening laat hier niks te wensen over. Zeker een van onze favoriete plekken op curacao. Tot snel!

Datum van bezoek: juli 2019
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi oud landhuis op prachtige locatie. Helaas waren wij de enige gasten deze avond. Mooi terras met uitzicht op de zee-arm. totaal geen last van muggen gehad, waarschijnlijk door de flinke wind.
Heerlijke surf&turf gegeten: ossenhaas was botermals en garnalen super vers.
Lekker cocktails.
Vriendelijke bediening.
Ga hier zeker eten!

Datum van bezoek: mei 2019
27 mei 2019 beoordeeld

Landhuis Klein Santa Martha moet je echt een keer bezoeken als je op Curaçao bent. Prachtig gerestaureerd landhuis dat een goede indruk geeft van vroeger. Lekkere koffie met (zelf gemaakt) gebak.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant Landhuis klein Santa Martha bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao

In Restaurant Landhuis klein Santa Martha geweest? Deel je ervaringen!