“Prachtig uitzicht v.a. terras en heerlijke lunch”

Restaurant Landhuis klein Santa Martha
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Soto
Keukens: Caraïben, Europees, Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant landhuis klein sta. martha bevindt zich in een onlangs gerestaureerd 17e-eeuws landhuis. Het restaurant kijkt uit over de Santa Martha baai en heeft veruit de beste zonsondergang van het eiland! Het restaurant is 7 dagen per week geopend voor ontbijt, lunch and dinner.
2 oktober 2018 beoordeeld

De pompoensoep was erg smaakvol. De bediening was vriendelijk. Het landhuis ziet er keurig onderhouden uit, heeft nog wat van de oude stijl behouden. Met name het uitzicht vanaf het terras is als een mooi schilderij. Je kan er uren naar kijken.

Datum van bezoek: september 2018

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige spot met prachtig uitzicht in het westen van Curacao. Echt een aanrader! Het Restaurant bevind zich op het terras van het landhuis, die prachtig is gerestaureerd. Er is ook een leuke gallerie met wat lokale kunst. Goede aanrader; blijf na het eten lekker overnachten!

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld

Eerder hebben regelmatig een bezoek gebracht om bij Klein Santa Martha iets te drinken en/of eten. Maar nu hebben we er ook overnacht en we hebben een geweldige tijd gehad. We zijn gastvrij ontvangen en hebben een heerlijk diner gehad. De bedden zijn heel erg goed en verder was ook alles goed geregeld. Netjes en schoon.
De volgende ochtend een heerlijk ontbijt. Kortom we hebben een hele goede ervaring opgedaan. Dankjewel Steffi en Arend

Datum van bezoek: juli 2018
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige keuken en een schitterend uitzicht. Lokatie vlak bij Soto richting westpunt. Zeer nette en vlotte bediening. Echt een aanrader bij ondergaande zon of gewoon overdag voor lekkere bak koffie met stukje een cheescake of appeltaartje uit eigen keuken.

Datum van bezoek: juni 2018
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden lekker eten en van het geweldige uitzicht genieten. Omdat het fijn boven op de heuvel ligt is er altijd wel een windje. Dus al met al heerlijk

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Restaurant Landhuis klein Santa Martha bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao

In Restaurant Landhuis klein Santa Martha geweest? Deel je ervaringen!