“Mooi en goed restaurant op een top lokatie”

Restaurant Landhuis klein Santa Martha
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Soto
Keukens: Caraïben, Europees, Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant landhuis klein sta. martha bevindt zich in een onlangs gerestaureerd 17e-eeuws landhuis. Het restaurant kijkt uit over de Santa Martha baai en heeft veruit de beste zonsondergang van het eiland! Het restaurant is 7 dagen per week geopend voor ontbijt, lunch and dinner.
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige keuken en een schitterend uitzicht. Lokatie vlak bij Soto richting westpunt. Zeer nette en vlotte bediening. Echt een aanrader bij ondergaande zon of gewoon overdag voor lekkere bak koffie met stukje een cheescake of appeltaartje uit eigen keuken.

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden lekker eten en van het geweldige uitzicht genieten. Omdat het fijn boven op de heuvel ligt is er altijd wel een windje. Dus al met al heerlijk

21 mei 2018 beoordeeld

Rustgevend? deze locatie straalt rust uit en ik werd er rustig van. Je kunt hier binnen zitten maar ook buiten in de zon, onder parasols of onder een tarp bij een klein zwembadje. Het eten: Ik bestelde een stoofpotje met kip....smaakte gewoon prima, de frietjes waren goed en alles was goed warm. Mijn vrouw bestelde een stoofpotje van geit. De smaak was goed alleen bestond de helft van het potje uit bot. Daarop hebben we de ober geroepen en gezegd dat dit toch niet ons idee van een stoofpotje was. Hij was het ermee eens en zonder commentaar kregen we na vrij lang wachten een geheel nieuw gerecht geserveerd. 1 ster minder vanwege de vele botten en 1 ster minder vanwege het lange wachten. De oprit is vrij steil....er zaten nogal wat gaten in de weg dus daarom als je naar boven rijdt, geef gas en ontwijk de gaten! Ondanks dit kan ik het wel aanraden. We gaan er vast terug volgend jaar.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren avond op aanraden van vrienden gegeten bij dit mooie Landhuis.
Mijn ervaring in één woord. VERSCHRIKKELIJK.
Bediening ( 1 persoon ) heel slow. Meer bezig met telefoon dan werk.
Begon met een cocktail. In een thee glas??????
Eten was slecht.
Ongebakken vis en zo verschrikkelijk droog.
Sauzen koud en groenten zo overgaar.
Was echt hopeloos.
Niet eens word er gevraagd of ik nog een desert wilde. Helaas.
Ik ga hier zeker niet meer eten.

30 april 2018 beoordeeld

Voor mij tot nu toe het beste restaurant op Curacao. Heerlijk gedineerd. Met een prachtig uitzicht op de ondergaande zon en de zee.....
Goede service voor de baby die we bij ons hadden (kinderstoel en potje warm gemaakt).

Reizigers die Restaurant Landhuis klein Santa Martha bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao

Sint Willibrordus, Curaçao
Willemstad, Curaçao

In Restaurant Landhuis klein Santa Martha geweest? Deel je ervaringen!