Beoordeeld op 24 augustus 2020

We logeerden al enkele keren op het Oud Moeshof. Elke keer is het voor ons echt genieten van de prachtige accommodatie en omgeving. Inge is de perfecte gastvrouw. Kamers en ontbijt zijn altijd tot in de puntjes verzorgd. We blijven terugkomen! De vrienden die we meenemen zijn op hun beurt telkens even enthousiast .

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Alles was tot in de puntjes perfect in orde , een geweldige gastvrouw , heel mooie kamer , super ontbijt ... om maar enkele dingen te noemen . Mooie ligging in het groen zalig om te wandelen en fietsen
Wij gaan zeker terug
Grtjs J en V

Beoordeeld op 21 augustus 2020

Een ideale locatie waar je tot rust komt met een heel vriendelijke en bereidwillige gastvrouw en -heer. Uitstekende locatie ook voor verschillende uitstapjes in de omtrek waar je echt niet ver hoeft te gaan!

Beoordeeld op 18 augustus 2020

zeer verzorgd, veel aandacht voor corona.
ondanks het warme weer, waren de kamers toch koel
bij het ontbijt was Zeer lekker kaas en appelsap .
er lagen verschillende wandel en fietskaarten ter beschikken

Beoordeeld op 15 augustus 2020

Zeer mooie en rustige omgeving in de Westhoek
Top ontvangst en bediening door gastvrouw Inge en gastheer Jo
Zeer lekker ontbijt met streekproducten
Magnifieke en zeer verzorgde kamers
Koelkast in de kamer is een troef