“Tapas delight!”
Beoordeling van Grand Cafe de Douairière

Grand Cafe de Douairière
Geclassificeerd als nr. 5 van 22 Restaurants in Boxmeer
Keukens: Frans, Internationaal
Beschrijving: DE DOUAIRIÈRE IS EEN GRAND CAFÉ IN HET LAND VAN CUIJK, ER IS VEEL RUIMTE. EN DUS VEEL PRIVACY. MODERN, EEN TIKKELTJE TRENDY, MAAR WARM, AANGENAAM. DE SFEER VAN EEN RIANT CAFÉ, DE KWALITEIT VAN EEN TOPRESTAURANT.
26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke woensdag (en eerste zaterdag vd maand) is het tapasavond. Veel keuze, lekker en zo veel he wilt. Bediening erg vriendelijk, goede atmosfeer in het restaurant. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier lekker en ongedwongen eten. De entourage is gezellig, de bediening goed en het eten is goed! Men kan rekening houden met allergieën... Hier is nog wel ruimte voor verbetering.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 juni 2020 beoordeeld

Als elke hap een feestje is moet je dat delen zodat iedereen dit kan ervaren. Na 1 juni zo weer open gaan is top.

Datum van bezoek: juni 2020
10 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden haast en de keuken gaf meteen advies om t dagmenu te kiezen en we werden snel bediend zodat we nog net op tijd voor onze afspraak waren. Én we hebben heerlijk gegeten

Datum van bezoek: november 2019
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lunch gegeten. Ik had een club sandwich kip op getoast brioche brood.
Het was geen briochbrood en ook niet getoast. Al moest het wel voor getoast doorgaan. Het was nog wit en alleen maar uitgedroogd ipv getoast.
Ipv fatsoenlijke kip lag er ongelogen meer dan een 10 plakken gekookte kipvleeswaar plakjes op.. Echt veel te veel en daardoor absoluut niet lekker. De verhouding met de bacon en tomaat was daardoor ver te zoeken. Want die lag er bijna niet op. Daarnaast een berg naturel chips op je bord.. Een beetje als garnering oké maar dit was gewoon echt niet lekker meer.
Mijn man had een uitsmijter. Die was gewoon goed maar middelmatig.
Bediening was ontzettend langzaam. En niet echt gemotiveerd wat aan het gezicht dan ook af te lezen was., jammer.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Grand Cafe de Douairière bekeken, bekeken ook

Boxmeer, Noord-Brabant

In Grand Cafe de Douairière geweest? Deel je ervaringen!