Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Wij waren met twee kleine kinderen. Wij hadden een all inn. Goed eten, goed drinken. Heel mooi kamers, netjes en schoon. Animatie team voor kinderen, groot en klein zwembad. Advies: boottocht, bezoek Mostar en Sarajevo.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Fijne gerieflijke kamer met airco. Mooi balkon met een fantastisch uitzicht. Prima ontbijt en diner in buffet. Binnen/Buitenzwembad Dichtbij zee. Vrienfelijk personeel Vlotte bediening. Groot hotel. Richtingaanduiding kan beter!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 juli 2017

Het Grand Hotel Neum is zondermeer een top hotel. Schitterende kamer, dito badkamer en een ruim helder en koel restaurant. Standaard wordt het uitstekende buffet verzorgt en tegen bijbetaling kan er in een ander restaurant van de kaart gegeten worden. Het zwembad heeft olympische afmetingen en van de helft van het bad kan het dak open geschoven worden. Rond het zwembad liggen de terrassen. Via een lange gang onder het hotel (oude atoomkelder?) bereik je het strand en boulevard waar een aantal terrasjes zijn. Als nadeel van hotel keuze in dit deel van Bosnië kan de meermalige passage van de grensbewaking genoemd worden. De controle is vrij streng en voor ons gezelschap van 40 man duurde zo'n overschrijding ca. drie kwartier! En dat 2x op een dag.

Verbleef: mei 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

We verbleven daar 4 dagen. Het is een prima hotel met een super ligging en mooie kamers. Parkeren was krasjes maar het is viermaal gelukt de auto voor het hotel te parkeren. Gratis dus. Ook veel mogelijkheden in het hotel zoals fitnessruimte, stoombad, sauna en bioscoop. Voldoende gratis stoelen bij het grote zwembad. Uitgebreid ontbijt. Uitgebreid diner waarbij Rob van de smaakpolitie wel wat minpuntjes zou opmerken qua temperatuur van het eten. We hoefden in ieder geval niet te blazen. Het is daar in Bosnië ook niet duur.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 september 2016

In dit hotel hebben wij 4 nachten verbleven met een groepsreis.
Een super hotel voorzien van alle comfort.
Een prachtig uitzicht over zee.
Tevens beschikt het hotel over een privéstrandje bereikbaar via de lift met een lange wandeltunnel of via de straat.

Kamertip: Zo goed als alle kamers hebben (gedeeltelijk) zeezicht.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner