Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (7.436)
Beoordelingen filteren
7.436 resultaten
Waardering van reizigers
5.844
1.137
308
91
56
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
5.844
1.137
308
91
56
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 7.436 beoordelingen
Beoordeeld op 18 januari 2015

IBEROSTAR Grand Hotel Paraiso in Mexico was op alle vlakken een 'KLASSE' hotel!Met dezelfde verwachting gingen we naar IBEROSTAR Grand Rose Hall.Ons eerste gevoel was niet echt positief en is over de hele periode zo gebleven.Geen persoonlijke service,bijna alle dagen een andere butler.De service in de restaurants liep soms mank.Geen kwaliteitswijnen en de à la carte wijnen te betalen(was niet in Mexico).Geen mogelijkheid om à la carte te eten s'middags(wel in Mexico inclusief)De service en netheid aan de bars liet ook vaak te wensen over en het opruimen van glazen enz. zowel in de gangen aan de kamers ,als buiten werd ook niet opgevolgd..Het strand na de beachparty bleef 2 dagen met molshopen achter en werd te weinig proper gemaakt.Strandzetels stonden veel te dicht bij elkaar,weinig privacy!Het Spa gedeelte was zeer klein,lawaaierig,wanorde en veel baden defect!Luidruchtiger en veelal respectloos publiek!Te duur in vergelijking met Mexico wat zeker zijn naam waard is als allerbeste all in resort ter wereld.

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank John M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 17 augustus 2011

Mijn man Mark en ik verbleven in het Grand van de 8ste tot de 13de en we hadden de beste tijd ooit!
Zoveel te zeggen, van het prachtige eiland Jamaica, tot de prachtige accommodaties, de sfeer, het eten, het entertainment, voorzieningen, maar bovenal het personeel!
Randy en Darwin, onze butlers, maakten dat we ons zo bijzonder voelden en deden zoveel voor ons, Sylvester begroette ons altijd met een glimlach wanneer we hem zagen, alle Star Friends waren zo getalenteerd en vriendelijk, Patrice van Jamaica Tours was geweldig (met dank voor alle hulp), de artiesten waren allemaal zo geweldig leuk en ontzettend getalenteerd!
IK VIND HET HIER ZO GEWELDIG!!!
We zijn van plan terug te gaan zo snel als we kunnen.

Bedank LelaElaine
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Datum van verblijf: juli 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QualityManagerJM, Quality Manager van Iberostar Grand Hotel Rose Hall, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QualityManagerJM, Quality Manager van Iberostar Grand Hotel Rose Hall, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QualityManagerJM, Quality Manager van Iberostar Grand Hotel Rose Hall, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken