“Alles is lekker”

Georgias Traditional Taverna
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Kournas
Keukens: Grieks
10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrouw neemt de tijd om te bespreken wat er op de kaart staat en helpt bij het maken van de keuze. Alle gegeten gerechten waren erg lekker. Beste restaurant waar we hebben gegeten in Kreta, wat we niet snel doen: voor een 2e keer gaan eten!

Datum van bezoek: augustus 2017

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hieronder al staat klopt helemaal: hartelijke ontvangst, uitleg bij de kaart aan tafel en super lekker gegeten. En belangrijker: ik heb een allergie en hier is echt rekening mee gehouden. Alles vers dus je favoriet kan een keer op zijn zo aan het einde van het seizoen. Dat alleen maar goede reden om terug te komen. Ik was er voor een laat diner. Geen meer gezien ;-)

Datum van bezoek: oktober 2017
22 september 2017 beoordeeld

Adresje op aanraden van de Trotter. Heerlijke lunch op een geweldig rustige locatie, dichtbij het meer. Innemende eigenares. We aten de gevulde hamburger en de Imam. Beide waren top. We hadden echt een heerlijke maaltijd. We zouden zeker terugkomen.

Datum van bezoek: september 2017
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige Griekse taverne, heerlijk Grieks eten, vriendelijke bediening! Mooie ligging op weg naar het meer.

Datum van bezoek: september 2017
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen op weg naar het meer van Kournas vanuit Analipsis. Een rit van 2,5u. Eenmaal bijna bij het meer hadden wij onze auto geparkeerd voor een erg gezellig ogende taverne. Honger dat hadden wij zeker. Dus besloten we om wat te gaan eten. De eigenaresse kwam de hele kaart uitleggen. Allemaal erg lekkere Griekse gerechten. Er was zelfs heerlijk zelf-gemaakte limonade. Het eten was echt om de vingers bij af te likken, vriendelijke bediening en als als kers op de taart een heerlijke alcoholische versnapering (zelf gemaakt). Wij zijn zelfs na het bezoek aan het meer nog terug gegaan voor een drankje, waar wij verse kersen bij kregen. Al met al een aanrader!! Ps ook nog even in de hangmat gelegen

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Georgias Traditional Taverna bekeken, bekeken ook

Almyrida, Chania Prefecture
Georgioupolis, Apokoronas

In Georgias Traditional Taverna geweest? Deel je ervaringen!