“Voor omrijden! Eten is het waard :-)”

Georgias Traditional Taverna
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 Restaurants in Kournas
Keukens: Grieks
21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hieronder al staat klopt helemaal: hartelijke ontvangst, uitleg bij de kaart aan tafel en super lekker gegeten. En belangrijker: ik heb een allergie en hier is echt rekening mee gehouden. Alles vers dus je favoriet kan een keer op zijn zo aan het einde van het seizoen. Dat alleen maar goede reden om terug te komen. Ik was er voor een laat diner. Geen meer gezien ;-)

22 september 2017 beoordeeld

Adresje op aanraden van de Trotter. Heerlijke lunch op een geweldig rustige locatie, dichtbij het meer. Innemende eigenares. We aten de gevulde hamburger en de Imam. Beide waren top. We hadden echt een heerlijke maaltijd. We zouden zeker terugkomen.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige Griekse taverne, heerlijk Grieks eten, vriendelijke bediening! Mooie ligging op weg naar het meer.

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen op weg naar het meer van Kournas vanuit Analipsis. Een rit van 2,5u. Eenmaal bijna bij het meer hadden wij onze auto geparkeerd voor een erg gezellig ogende taverne. Honger dat hadden wij zeker. Dus besloten we om wat te gaan eten. De eigenaresse kwam de hele kaart uitleggen. Allemaal erg lekkere Griekse gerechten. Er was zelfs heerlijk zelf-gemaakte limonade. Het eten was echt om de vingers bij af te likken, vriendelijke bediening en als als kers op de taart een heerlijke alcoholische versnapering (zelf gemaakt). Wij zijn zelfs na het bezoek aan het meer nog terug gegaan voor een drankje, waar wij verse kersen bij kregen. Al met al een aanrader!! Ps ook nog even in de hangmat gelegen

13 januari 2017 beoordeeld

Een super vriendelijke ontvangst. Je voelt je hier direct thuis. De eigenares komt je uitleg geven over de kaart en alles komt vers van hun boerderij. Ons dochtertje van 3 jaar kon hier naar hartelust spelen in de ommuurde tuin. Ze mocht zelfs melk geven aan de kleine geitjes. Het eten is super, wij gaan zeker terug.

Reizigers die Georgias Traditional Taverna bekeken, bekeken ook

Georgioupolis, Apokoronas

In Georgias Traditional Taverna geweest? Deel je ervaringen!