“Super en easy going plekje ”
Beoordeling van Fresh

Fresh
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Gouvia
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fresh! Dat klinkt goed.
We wilden een salade maar omdat het einde seizoen is en de zaak over 2 dagen sluit had Jimmy dit niet meer. Geen probleem, voor mij hadden ze gelukkig een Vega burger (aan te raden!)
Überhaupt eerste plek op dit eiland waar ik een Vega burger kon bestellen.
Binnen is allemaal simpel, maar leuk aangekleed.
geen toilet.
aardig wat plekjes om te zitten.
Het is geen snack bar maar ook geen restaurant.
Dus wil jij even snel wat eten of heerlijke smoothies, pancakes of wafels scoren met een bijzondere twist dan ben je hier aan het goede adres.
Super aardige eigenaar!!

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn regelmatig hier ons toetje gaan halen na ons diner. Heerlijk ijs met verschillende smaken. Eigenaar is aardig en maakt snel een praatje.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie latte en zeer vriendelijke en zeer lieve mensen,pannenkoeken lekker en een schone zaak ,

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Fresh kan je heerlijke broodjes, hamburgers en lekkere ijsjes eten. Personeel heel vriendelijk en ze werken heel schoon.
Zeker voor herhaling vatbaar.

17 september 2017 beoordeeld

Het was weeral superklasse, nieuwe ijssmaken huisgemaakt, heerlijke smoothies een bom van vitamines, enkele dagen in Corfu en dagelijks een smoothie in de Fresh en je voelt je energiepeil zo stijgen! "Pure" klasse!

Reizigers die Fresh bekeken, bekeken ook

Corfu, Ionische Eilanden

In Fresh geweest? Deel je ervaringen!