Angela Corfu Hotel & Apartments(Gouvia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Molfetta Beach Hotel(Gouvia)(Heel veel waar voor je geld!)
Spiti Prifti Apartments(Gouvia)
  • Gratis parkeren
Isabella Country House(Gouvia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Mathraki Resort(Gouvia)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
24 mei 2018 beoordeeld

Fijn hotel met rustige ligging nabij het centrum van Gouvia. Gezellig dorpje met goede restaurants leuk haventje en souvenirswinkeltjes. Huur een auto of scooter Corfu is een prachtig eiland bezoek ook de dorpjes in het binnenland.

Verbleef: mei 2018
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is wat je kan verwachten van een 2 sterren hotel . Mensen die er werken zijn zeer vriendelijk . Ontbijt is karig maar te doen. We hadden elke dag een schone kamer en nieuwe handdoeken . De handdoeken waren wel oud en zaten hier en daar gaten in . Zwembad is klein maar schoon. Voldoende bedden zodat je niet vroeg je bed uit hoeft om een bed te scoren . Stadje is ook prima te doen .

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend hotel in deze prijs klasse , prima ligging , aan het einde van de hoofdstraat , omringd door heerlijke restaurants.
Goed ontbijt voor griekse begrippen ,wordt continu bijgevuld.
Ontzettend vriendelijk personeel en uiterst behulpzaam.
Elke dag schone handdoeken en om de paar dagen schoon beddengoed , kamers worden ook netjes bijgehouden.
Wij komen zeker nog een keer terug!! We hebben er enorm genoten.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
PopiStar, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Popi Star, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2017

Dear Guests,

Thank you for staying with us and we appreciate your kind review of our hotel.

We look forward to welcoming you back to Popi Star Hotel in the nearest future.

Yours sincerely
Yulli Poulimenou
Reservations Department

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging in het begin van het uitgaans straatje van gouvia, met restaurants, bars en winkeltjes op loopafstand. Simpel maar schoon hotel, prijs/kwaliteit is in verhouding. De kamer is standaard ingedeeld met gratis koelkast, kluisje en badkamer met douche in het bad, toilet en wastafel. Wel jammer dat er voor 07:30 uur geen warm water is, volgens de eigenaar een storing in de installatie maar ik heb zelf het idee van een knop achter de receptie of een tijdschakelaar. Omdat we nog vroeg in het seizoen waren en het een jaar eerder ook al was volgens een recentie. Er is een zwembad alleen erg koud, wel voldoende prima ligstoelen. Ontbijt zit bij de prijs in en is best eenvoudig te noemen, als iets op is dan vult men snel aan. De koffie is er niet te drinken, maar als 1 lading uit de automaat over 2 kopjes verdeeld en dan hetzelfde doet met heet water dan gaat het wel. Wil je echte koffie (DE) ga dan naar de bakker bijna naast het hotel. De eigenaars zijn er reuze vriendelijk en men maakt er heerlijke dingen voor bij de koffie. Het is wel een hotel om terug te gaan maar dan wel weer in het laag seizoen.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
7 juni 2017 beoordeeld

Goed hotel, goed ontbijt en redelijke schoonmaak , lekker balkon alles voor een lekkere en gezellige vakantie
hotel ligt zeer centraal nabij bushalte richting corfo stad
strand op loop afstand , diverse restaurant in de omgeving

Verbleef: mei 2017