Google
Meer info
vanaf US$ 195,00
Meer info
Beoordeeld op 31 augustus 2018

Wat een top tocht. Onder begeleiding van geweldige Nepalese gidsen ben ik met mijn zoon de rivier af gegaan. Ritje van ongeveer 40 minuten rijden vanaf hotel met een nette bus. Eenmaal aangekomen erg duidelijke en belangrijke instructies. Belangrijk om goed te luisteren. Toen de zeer snel stromende rivier op met een kayak voor en achter de boot. Geen overbodige luxe maar erg nuttig als je uit de boot valt kan ik uit eigen ervaring vertellen. Duidelijke en goede commando's van de 'kapitein' hielden ons een beetje redelijk op de rivier. Alle gidsen hebben een gopro mee en de filmpjes krijg je na afloop als je iets hebt om het op te zetten. Echt een heel erg leuke, spannende en geweldige tocht.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Leuke activiteit, zeker doen! We waren met 6 in een raftingboot plus een begeleider, een sympathieke kerel die duidelijke instructies gaf. Daarnaast waren er ook 3 kayakers die ons volgden, trucs deden en stand-by stonden voor de veiligheid.
Het water is koud, maar van peddelen krijg je het warm. Bij aankomst een warme tas soep. Echt een aanrader!!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Wegens aanhoudende regen vertrokken we (met 11 van 18 tot 50+) met gemengde gevoelens. Maar wat een ervaring! We werden professioneel ingepakt wat enorm helpt het koude water te trotseren. De Nepalese begeleiders waren top. 1 per raft en 2 extra per kano. Tijdens de rapid tuimelde één van ons uit de raft... Toch kon dit de pret niet bederven. Even later sprong hij dapper mee van een rots. De kajakkers hielden altijd een oog in t zeil en gaven ons een veilig gevoel. Aan t eind was er soep. Nog nooit smaakte een soep zo lekker en ook de hottub achteraf deed deugd. Voor wie in de buurt komt, echte aanrader!!!!

Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Ik was hier met een groepsreis. Heerlijk eten! Met liefde gemaakt en passend bij de cultuur. Goede bedden en nette voorzieningen. Men doet moeite om het je naar de zin te maken, zoals het vullen van je thermoskan met heet water voor thee en als je vast zat door het weer werd het eten gewoon later opgediend. Natuurlijk was de hottub een extra cadeautje.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel met prima guest houses. Mooie ligging met redelijk uitzicht en schoon. Eten slecht; kleine porties met ziekenhuis voer. Van ellende nog maar wat brood en appels gegeten die we nog bij ons hadden. Geen wifi in de guest houses wel heerlijke badkamer

Datum van activiteit: augustus 2016