“Perfect sfeervolle locatie. ”
Beoordeling van Zygos

Zygos
Geclassificeerd als nr. 2 van 22 Restaurants in Galaxidi
Keukens: Grieks, Café
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke maaltijd in dit Griekse restaurant aan de sfeervolle vissershaven. Vriendelijke en attente bediening. Verse vis aanwezig. Alles was goed verzorgd.

Datum van bezoek: september 2018

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat zijn toch wel de 3 sterke punten die dit tot een heel fijn plekje maken. We hebben hier 2 avonden gegeten, niet zonder reden dus.
Lokatie is aan de haven, en zeker op het balkon van de eerste verdieping heb je hier goed uitzicht op.
De menukaart is niet te groot, maar toch voldoende om voor ieder wat wils te hebben. We aten vooraf beide avonden de spicy cheese dip, deze was echt fantastisch lekker, probeer het echt!
Verder de mousaka, drunken pork, gegrilde shrimp en gegrilde calamari gehad. Alles smaakte erg goed, en flinke porties ook. En vergeet als toetje de chocolade souffle niet...
Klein gedeelt voorgerecht, 2 hoofdgerechten, 2 toetjes plus fris en wijn: net geen €50,- kwijt. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Gewoon doen!

Datum van bezoek: september 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant met prima eten. De eerste keer was het iets te veel voor ons. Maar heerlijk gegeten met prachtig uitzicht op de haven. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juli 2018
5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vanaf het balkon heb je mooi uitzicht en een verkoelend briesje. De Griekse pasta en de salades zijn verrukkelijk.

Datum van bezoek: juli 2018
29 juni 2018 beoordeeld

We zijn er eindelijk achter! Bestel gewoon 1 voorgerecht, 1 salade en 1 hoofdgerecht en deel dit. De grieken doen er niet moeilijk over en jij hoeft niet veel terug te laten gaan!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Zygos bekeken, bekeken ook

Galaxidi, Phocis Region

In Zygos geweest? Deel je ervaringen!